Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    Rooney

    Synar du alltid Q-hög+?
  2. GG

    Memory

    Fin balja!
  3. Wp wato den är toppen, fick den på en dag när jag beställde från whallen också
  4. hahahah grattis, älskar casinogubbarna när dom säger det. Detta var lite väl sjukt dock
  5. GG

    .

    wow
  6. GG

    .

  7. GG

    .

    Du och dina jävla påhopp sen bygger du snälluffe-imagen och alla älskar dig!!
  8. Wtf, att puni skulle komma såg jag som självklart. Var i princip därför jag hade tänkt åka ner. Jag kör plo och sen antingen dag 1a eller c för texaseventet och cg på frisörens vis de andra dagarna. Är det livetour så är det!
  9. GG

    .

    Till slut vill jag säga att jag inte har för avsikt att göra någon ledsen! Jag är snell! har inte träffat er linköping mer än lite snabbt i portugal eller var det var men ni verkar reko. Kanske tar jag i onödigt mycket i mitt sätt att skriva men detta är ju bara ett forum, dessutom ett helt öppet forum där vem som helst kan ta del av vad som skrivs och jag tror knappast det är här man ska leta om man är ute efter att bli bättre på poker. Om alla duktiga skulle skriva allt de kan öppet här är ju det såklart de duktiga som förlorar på det. Det ni bör göra och antar att ni gör är väl att hitta ett par att diskutera med som ni är på ungefär lika nivå och lägga ner tid på att räkna, fundera och diskutera poker så kommer ni nog inse att det är den vägen man ska gå för att utvecklas. Alternativt hitta en coach som dels har tid och dels faktiskt är bra. Även om det kommer ett och annat vettigt här på pf så är ju 9 av 10 poster ordbajs. Men underhållning är det! No hard feelings allihopa och vi ses i stockholm och vegas!
  10. Passerade precis motala. Häftigt som fan. Älskar tåg, mobilsurf och vinfylla, so ducking guld
  11. Jag är bra på ljud och ljus. Själv då?
  12. GG

    .

    Rätt kul historia bakom emops nick också. Uppkom när vi var i vegas och han blev bannad från såväl wynn som bellagio pga stora bluffar han fick rikta in sig på europatouren efter detta och valde då givetvis emop. Får hoppas det går bra för honom nu i sommar då han utmanar ödet och åker till vegas med falskleg
  13. GG

    .

    Men du är ju min favoritblatte!!!!
  14. GG

    .

    hahahahahaha tänkte inte på hur sjukt det faktiskt är, det slog mig nu när emop kommenterade det. Hur känns det idag? Har du kommit över det?
  15. GG

    .

    Guld!
  16. På 1 svarar jag Ja och på 4 svarar jag snart i mjölby och mår 8. Fått ett par stora klunkar cola som gör sådär skönt ont som bara dom första klunkarna cola kan göra
  17. Och imponeras av Jordan Romero, kung.
  18. Idag sörjer vi Paul Gray. RIP
  19. Spel som spel! Jag kan ingenting!
  20. Köpte en kokt med bröd på pressbyrån. Tappade den precis bredvid kassan, blev så jävla matt och gick därifrån utan att plocka undan efter mig. Så nu blir det bistrohäng på punkens vis på tåget istället för korvmättnad (obv en härlig halvflarra vin som är så överstd att det är sjukt när man åker tåg)
  21. Ses i vegas meta!
×
×
  • Skapa nytt...