Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Han var för övrigt kung, ägaren till den vingården. Multimiljardär efter att kommit på den bankdosegrejen så han köpte sig en vingård och roar nu sig med att bjuda besökarna på vin och snacka skit, blev en och annan bad beat-history när han fick veta att jag speade poker.
  2. Hej vegasboken! Är nu i napa valley och är således jävligt vinfull. Emop fattar. Vi hyrde elcyklar () och tog en tripp runt vingårdarna, tjejen vi hyrde cyklarna av avrådde oss från att besöka o´briens estate eftersom det tydligen var rena rama festen där borta så det blev självklart första stoppet. PK fattar
  3. Hej vem är jag skyldig runt 2,5k dolls? Telefon död osv och är nånstans bortom dödsdalen SF imorn eller mer!
  4. Bada, på palmen nu.
  5. SKulle väl vara ivar eller pk eller puni eller maria eller nån annan som var med då. Annars vetefan!
  6. Kan tänka mig att ingen mår sämre än mig, förutom gubben då men han räknas ju inte. Han spelar såklart i seniorsklassen i world series of bakfylla
  7. Lavo fullt, fick inte bord förrän 11 så sket i den. Fick bli timpano på palazzo istället. Klockan 20 har vi bord så ses nånstans på palatset kvart i 8 på gubbens vis känns väl överstandard. Mvh KungKroon, topp 10 i midsommarturren
  8. Spelförbud på miidsommar för helvete. Spelförbud och sprit-tvång. Tack på förhand Rydiger
  9. Hello all
  10. Spelade craps igår, gick plus som fan men itne lika mkt som jag backa på poker. Fick även lära mig hur en skata ska knullas :S :S :S Puni och lupp fattar
  11. Penthouse-sviten på rio.
  12. 66
  13. Högt som fan
  14. Bump
  15. Körde plo8 eventet idag. Dubblade först upp med Quads mot 9998 på AQ8Qx allin turn. Ljuger inte. Han såg dessutom exakt ut som cowboyen i mullholland drive. Frågade honom om han sett filmen efter att jag tog potten, snubben bredvid mig asgarvade så det var väl han och puni som fattade. Sen fick jag in skiten med AQ73 på 77t mot QQ23 :S:S:S:S och blev enoutad och bust. Rev sen hem ett 5kish plus på 5-5-10 plo, en asiat med blå vegaskeps skällde ut mig för att jag inte foldade turn med 20-kortswrap. Sen ath för dagen när man sprang in i mendi utanför pokerrummet. Som ni ser, en riktig gulddag. Tack Adde
  16. trodde det var en skydinner du köpte, pk sa det
  17. i morgon blir det pot limit gubbfälla8, alla fattar.
  18. S¨g ut som ett cc-bord iaf. Gubbfälla osv, alla fattar
  19. 5-5 på rio. nu klör vi
  20. Idag har jag fixat in mig emop1 och puni på ett privatgame med bland annat mike tyson. Ingen tror oss men det är sant. Gl oss
  21. VI KOMMER JIMPA. Npn fpår möta oss i lobby såp vi kan hustla inb oss., ringer dig. mvh janus
  22. grattis emop
  23. BUMP! Vad händer jimpa. nån som leder 2,5k sh osv?
  24. Tja dagboken, spelade högt idag. Backade 20 tusen eller mer, sumpasskärptet var obv inte på
×
×
  • Skapa nytt...