Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Tjena, tänkte kolla om nån mer än jag ska spela turistfällorna? Under poker-VM då
  2. ++++++++++++++++++++ på spelet
  3. Reza, Haris, Ibbe, Ojhan
  4. Jepp! Ser fram emot att beställa en Double deuce för 22 spänn
  5. Hört att frisören ska vara en riktig jävla horunge
  6. Är nu helt plötsligt mycket mycket glad att jag inte hade nån äggkopp, watox ringde precis och frågade efter en
  7. Plus 32 tusen dollar idag Bland annat fick jag fyrtal i snowmen mot en jävel som var ute och körde
  8. Fick fyrtal mot en som var ute och körde! Vann 8 tusen
  9. Följ med bubba!!!!!
  10. Jag hade med mig emop förra året, han blev bannad från bellagio och wynn
  11. GG

    .

    Det handlar ju bara om hästsko-read, rena jävla skills rakt igenom såklart. Bättre kan du UFfe!
  12. GG

    .

    Man blir rikare då än om man som jag aldrig sett en hästsko
  13. AKs är nog den bästa handen efter AA att flatta här
  14. Åhå, det var inte alls välspelat! Jag och fru är där 14-27 eller 28 Inga fasta planer dock men vi flyger hem från LA den 5 juli och tanken var väl att bila ner dit från vegas runt den 27de men den som leker får se
  15. Puni!!!!!!!!! När är din fruga i Vegas? Saknar henne
  16. "if you dont put this on the album it´s a big misstake."
  17. Hörde precis att emop1 blivit bannad från alla drive-in-bingos i mellansverige
  18. GG

    Rooney

    Man ska checka jävligt mycket på den flopen Snurrsnurr
  19. GG

    Rooney

    Turn har vi ingen raiserange på
  20. Själv körde jag en turbokub ryggbiff, dock microstakes cirka 300gr totalt. Kör dock en Unl rebuy på vinet med dubbeladdon
  21. GG

    Rooney

    Nä flop
  22. + No life ´til leather och ryggbiff. Puni, PK och KungKroon fattar
  23. Chateau Margaux Puni fattar väl iaf..
  24. GG

    Rooney

    Checkar du inget bättre än A5 blir det inte så jävla bra direkt
  25. GG

    Rooney

    Ja vi synar, har ju högsta paret Sen vill jag inte 5betshova alla a2-a5 så tycker det är onödigt att 3betfolda vissa av dem så att flatta ganska många av dem i denna spot tål att tänkas på ronkainen!
×
×
  • Skapa nytt...