Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Så extremt sjuka grejer under TVn
  2. Längtar till highrollereventet
  3. Jävlar i helvete vilken promenadseger i monopoleventet Man fattade varför spelet heter monopol när man såg mitt territorium
  4. Hittade en tredjeplats i sista touren också , men löjligt steamad för busten var fan det sjukaste jag nånsin varit med om. sb öppnar mot min bb jag syn med Q8s, flop 368, han bet jag raise och han jammar in skiten med Q7, turn 9 klockorna stannade och river T TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT T TTT TTIO TIO ITO OT IOTIO TIOTI OTITO Hade haft 2,5:1 chiplead inför hun 23ish i första
  5. Semiplus ett INget rekord men ett stort jävla plus på cg samt ett rekordback på tours
  6. Edit': HAHA FEL DAGBOK LOL
  7. Edit: Räknar med att ekan kommer ner
  8. Idag vaknade man och fick beskeded att spelhuset gästas av Punkrock_Kid. Såklart guld. Fick ställa in dagens golfrunda i Säter. Såklart. Under dessa dagar kommer vi rapportera från såväl minigolf, tacobufféer, fika på engel med skitneger och president/gurka osv osv osv. Standardgrejerna såklart. Edit: Kines-Henkes mongolbuffé lär det bli ikväll. Edit: Söndagspasset imorn ska vi inte tala om. Fakeedit: Alla edits är fakedits
  9. Så jävla löjligt pissmånga kungar på samma scen att klockorna stannar på emop1s vis
  10. Sumpas back 5 tusen eller mer, få fattar
  11. Fan vilket sjukt dödsplus du rivit hem nu
  12. kung
  13. Hahahaha
  14. Jag var inne med 4,5k av mina pengar och har skickat 2,6k till dig ivarsson så jag bör vara färdig på cosmoturkens vis.
  15. $428k
  16. Ban Mvh Bengt F
  17. ooooh cut, jag är på!
  18. Varför i helvete skulle den vara fake? Donk osv
  19. Sned jävla ankröv till mun
  20. Spelar ingen roll om vi slår nåt eller inte, det gör man aldrig när man funderar över om man ska syna eller ej
  21. As in jättefold
  22. Izy ute och kör, så jävla fränt
×
×
  • Skapa nytt...