Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. bladet, så vi utgör halva startfältet
  2. haha nää det skulle se för riggat ut n'r jag kör ut mig före då nej men hur många PF.nu'are sätter pengarna 0 till 3?
  3. Japp ! sidebet?
  4. du som är bladet?
  5. reggad! lastlongest sidebet $5?
  6. jag är game
  7. Är alla på en till SNG? sidebet ITM på 2 pers nån som ger mig action igen?
  8. asså hur i helvette kan jag torska båda mina sidebets?? jag gular ju rullen på det här GG östen och eurymecmecmec
  9. haha men så ha rju jag blivit rivrad 2ggr, 160 på sista rivern på pott 1500 e ju instantsyn so m han spelade den
  10. först ut?? jävla jänkare o floppa högre flush asså, had eju second nuts all way rivern som räddade
  11. riggat att jag o hajen sätter samma pos som vi haft all night long =)
  12. ok lets go
  13. $5
  14. förutsatt att vi inte får några fler PF'are så säger jag 2, nån som bettar emot?
  15. sidebet på hur många PF.nu'are som sätter ITM? =)
  16. 4-1 nu blire SNG HORSE $16 37106570
  17. lol va stor det nu 4-0 till dig jag startar med nutz? ;P
  18. stars horse ipidamasasas 1/2
  19. man visar 2 bluffar för o få action, självfallet får man det när man har nötterna men då parar man runner runner lol
  20. Välj middag med omsorg så blir det nog bra. Dock finns det väl något uråldrigt japanskt ordspråk som lyder nått i stil med "Alla beslut skall tas inom loppet av 3 andetag". Teoretiskt sett spelar spelar det väl ingen roll om du bränner ut dig i början eller slutet på månaden? =) Om du skippar det racet så vore det jävligt kul om du kunde dra ihop en utmaning där man går ihop typ 6-9 pers som spelar 5 bord nonstop i 24 timmar med spelen NLT, Razz, 7C stud, PLO H/L, stud H/L. Ett spel på varje bord. Så kör man ett sidebet där alla lägger en saftig slant som går till dom 2 som cashar mest overall i slutändan. Samt ta sidebets från utomstående. Sen skulle ju nått camtasia Pro, typ Myssion eller heltok, filma det hela och göra nån kort rulle (= Vore ju så himlans skoj imo!!
  21. 1: Kebabrulle 2: kebabpizza med strips 3: kebabtallrik 4: kinamat (kycklingbitar med ris) 5: mikromat (lövtunn bit) Vill enbart ha seriösa svar. 5. mikromat. Hade jag rätt? =D Btw läskigt nära lördag nu dapajjjn!
  22. Kan nog vara därför jag tar det lugnt mot storstacken, för att jag håller på att bygga rulle och är lite för rädd om mina slantar. Antar att när jag sitter på 3000 bb så blir jag nog sugen på att härja med de större.. Hur många inköp har du nu då och på vilken nivå? Asså vissa bygger ju rulle enda från nl10 till nl1k+ och då slowar det nog ner en jäkla massa att safea på mellannivåerna. Men om du tex bara siktar på att kunna spela nl200 i ett halvår och bara vill uppnå rullen för det så skulle jag iaf föreslå den säkra vägen.
  23. Tror nog alla är överäns om att det endast handlar om att täcka alla på bordet. Men som sagt så finns det andra fördelar tex respekten det ofta innebär att ha 4 inköp på bordet.
  24. Du kanske har rätt, ja för lite data än så länge, återkommer om 100 sitngo Vid 500 känns rimligt och vid 1000 kan du va rätt säker på att statsen stämmer rätt bra. Hur som helst, bra jobbat so far! behöver ju inte heller stämma Var nån snubbe på 2+2 som hade typ 20% ROI efter 2K SnGs, nästa 3K sngs lirade han breakeven MEn det var ju visserilgen extremt och man kan dra rätt fina slutsatser på 1K st skulle jag tippa på... Känns ju inte helt olikt min swing. Inte för att jag är bra på SNG men jag hade 5% ett bra jäkla tag när jag 20+ tablade. Sen small det till
  25. Övertaget kanske inte är enormt, men jag upplever det som att jag bättre kan sätta press och styra de mindre stackarna. Det största övertaget är antagligen psykologiskt. Nej, det är sannerligen inte enormt. Om det överhuvudtaget finns ett övertag är det marginellt och ENDAST psykologiskt. Du kan inte sätta mer "press" på en 50-BB-stack med än 400-BB-stack, än du kan med en 51-BB-stack. Men det psykologiska övertaget kan ju vara helt avgörande. Du får mer respekt vid bordet. Visst han själv kanske inte kan sätta mer press på 50bb+ stackar men å andra sidan ska han ju inte visa svaghet som om han spelar med "scared money".
×
×
  • Skapa nytt...