som handen spelas ska du checka turn för gratiskort. Och som de kloka gossarna sade så lär du resa pre nästa gång.
För övrigt vill jag säga grattis till konverteringen till NL! Verkar ju ha gått smärtfritt!
Håller med föregående talare. Alltså du kan inte lira 100k händer o ställa en diagnos på "så här mycket kommer jag dra in om jag lirar 100k händer till". Snarare kan man efter 100k händer säga "sweet jag drog in 10bb/100!".
jävligt tråkigt o höra! Och rullemässigt så var det väl inte helt pissigt move. Visst det är ju en skottning men har man vibbarna så ska man ju köra...
Du tror inte att du kan hitta stake nu då?
Hej jag slänger ur mig coola remarks om homosexualitet för att dölja mitt brinnande intresse för män i trikåer och uniform.
FYP
EDIT: Förstår inte ens varför du la till den sista meningen i din post, den har liksom ingen funktion,
Vilken str8 kille gillar inte att se konturerna av en jätteballe formas under ett tunt lager av tyg?
"Jag satt och spelade poker... nej, hemma i min lägenhet... på internet. Jag förlorade en pott och blev jättearg. Det var därför jag gjorde det. Jag mosade min kaffemugg."
Nej, det låter inte helt trovärdigt!
hahaha!
Det är bra gjort att mosa en kaffemugg!
Är man riktigt förbannad så hjälper det inte att bara kasta föremålet. Dessutom räknade jag med att få sy. Att det skulle gå så illa som det gick var väl ganska otippat. Läkarna trodde inte riktigt på historien heller. De misstänkte knivslagsmål haha!
30%, vill du höra om badbeats kan jag plocka fram en HH när jag och fi floppar stege samt suckerstege. Djupa stackar o vi degar in men han prickar en RR flurre.
1. pokerstars har bäst trafik.
2. ganska hög varians så beroende på spelstil så brukar man som regel ha typ 10 inköp fler än vad man skulle haft för CG. Jag skulle säga 20-30 inköp på nivåer under $100.
3. hur mycket du måste vinna för att gå plus har med rejken att göra så det är bara att hämta miniräknarn. Utan rejk räcker det att du vinner 51 av 100.
Danne skriver nog bara för degen skulle jag tippa. Jag anser att man aldrig kan läsa för mycket så det här blir ett givet köp. Tror dock inte att den boken kommer va speciellt givande om man redan förstår konceptet bakom TAG ABC poker.
Jag hoppas du lägger på musik från Hasselhof´s skiva (-or?). Om inte: Gör om, gör rätt.
Jag gjorde en skitfin film i movie maker med Baywatch-låten och allt. Reklamfilm för klonkarmössan i mitten och eftertexter med tack till alla till tonerna av Knight Rider-låten. Men upplösningen blev som sagt bajs och filstorleken jättestor när det var färdigt, och jag har inte tid att sitta och joxa med ngt annat program. Sorligt. Men det var en väldigt fin tanke bakom iaf.
hur stor blev den då? Allt under 1 gig är ju chill 8)
aaa straighten kommer på 6e kortet som iremats lyckas klonka på nåt riggat sätt
är du heltjävla slut i skallen? Var det mats eller fi som hittar synen med AJh??
Vafan yrar du om
Om vi antar att floppen kom 752 så har fi RR stegedrag.