Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Ok då vet vi! Har gått nu i ett par veckor och funderat över hur "whosyourdaddy" skulle ställa sig till den frågan. Skönt o få lite klarhet i saken liksom. Visste att du skulle dyka upp till slut och berätta hur det ligger till!
  2. Men shit 18 år...lol skulle kännas som övergrepp på minderårig! visst hon e fin men 18...drar gränsen vid 9 år yngre! så det blir pass på agnes. allt utan blöja går att ....
  3. låter strålande!
  4. Aj fan tråkigt! Slask ikväll igen runt 12 tiden gubbar? Igår blev vi ju nästan fullt bord vid ett tillfälle! Kul! Tidigare, man måste ju upp imorrn. Jag har tandläkartid vid 11 imorn. Lösning? Uppe ett dygn eller 2.. Thanks to redbull! EDIT: Jag är på tidigare om vi blir ett gäng.
  5. Är det inte just när man sitter vid datorn som man lägger på sig några lager?
  6. Aj fan tråkigt! Slask ikväll igen runt 12 tiden gubbar? Igår blev vi ju nästan fullt bord vid ett tillfälle! Kul!
  7. killerwolf: haha ok ser poängen nu =) Var lite slö igår misstänker jag så här i efterhand.
  8. killerwolf: den handen ligger inte ljusår efter ett överpar direkt.
  9. fick det jag med. Ska skärpa mig =)
  10. gjorde även misstaget o beta river där. Säger en del om mina FLT kunskaper =)
  11. hata FLT jag hade top2, nh anyway =)
  12. 8412king
  13. Såg ju bara för kul ut när du frågade "Ska jag tacka alla på bordet" haha!
  14. btw kolli hoppas du inte tycker jag var dryg med razz nötterna =) Ville bara skrämma jänkarna!
  15. näää in på vårt bord! Är inte det Gallia? jo fan men såg ej edit =)
  16. näää in på vårt bord!
  17. haha YUM YUM
  18. Vart hittar jag dig?
  19. Dags o dra igång?
  20. resa? det är jag som är hero haha sorry jag läste HH'n som att du minireste med 700 i stacken och undrade om du skulle syna hans allin =) Tror det var hans nick i kombo med din hand som fintade upp mig eller nått ;P
  21. asså du kan inte resa så där från första början. Du har under 10bb=autoallin. Och nu är du jäkligt priced in. Bara och syna!
  22. Ja, undrat lite över honom också, lirar ju allt från NL400 till NL20k. Känns som fler spelare på det kontot?
  23. Lär ju vart tungt det där kan jag t'nka mig. Dock har han ju en hel del RR drag faktiskt.
  24. Nooutsorodds shows [ 9s, 9d ]three of a kind, Nines. I och med att han betar ut så skulle jag bara syna. Checkar han så ska du värdebeta.
  25. Att du går plus minus noll betyder egentligen att du är vinnande i och med att det finns något som heter rake. Börja bonushora, och du kan lika gärna spela NL50 med 800 bucks säger jag. GL
×
×
  • Skapa nytt...