Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. PokerStars Game #7341409860: Tournament #37541056, $10+$1 Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 2006/12/07 - 16:52:35 (ET) Table '37541056 11' 9-max Seat #8 is the button Seat 1: Lemm13 (3195 in chips) Seat 2: rachel420420 (2000 in chips) Seat 3: clintbygget (1245 in chips) Seat 4: parker37 (2020 in chips) Seat 5: moschino020 (2485 in chips) Seat 6: PokerManiajp (1160 in chips) Seat 7: vlappie (2405 in chips) Seat 8: Rhound50 (1625 in chips) Seat 9: cowboys420 (785 in chips) cowboys420: posts small blind 25 Lemm13: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to clintbygget [Jd Ac] rachel420420: folds clintbygget: calls 50 parker37: folds moschino020: folds PokerManiajp: folds vlappie: folds Rhound50: folds cowboys420: calls 25 Lemm13: checks *** FLOP *** [4s 9h Jc] cowboys420: checks Lemm13: checks clintbygget: bets 160 cowboys420: raises 575 to 735 and is all-in Lemm13: folds clintbygget: calls 575 *** TURN *** [4s 9h Jc] [8c] *** RIVER *** [4s 9h Jc 8c] [3s] *** SHOW DOWN *** cowboys420: shows [Td Qh] (a straight, Eight to Queen) clintbygget: shows [Jd Ac] (a pair of Jacks) cowboys420 collected 1620 from pot *** SUMMARY *** Total pot 1620 | Rake 0 Board [4s 9h Jc 8c 3s] Seat 1: Lemm13 (big blind) folded on the Flop Seat 2: rachel420420 folded before Flop (didn't bet) Seat 3: clintbygget showed [Jd Ac] and lost with a pair of Jacks Seat 4: parker37 folded before Flop (didn't bet) Seat 5: moschino020 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: PokerManiajp folded before Flop (didn't bet) Seat 7: vlappie folded before Flop (didn't bet) Seat 8: Rhound50 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 9: cowboys420 (small blind) showed [Td Qh] and won (1620) with a straight, Eight to Queen Nere på 10bb i tvåan. Va fan händer ikväll?
  2. nice hajen =) Trean startad så dags o regga fyran: 37544935
  3. helvette också ute 99 med 10bb och försök till blindsteal.
  4. Går trögt i ettan. Har hittat ATs på knapp en gång och torskade en pott med TT för ett tag sen. Ligger och sniglar på 1k
  5. Så då var tvåan startad. Nummer 3 blir: 37543100
  6. vilket flyt du hade! Han had eju synat med 77 och dragit ut =)
  7. Ja turneringarna kommer stå som completet iaf e kvart. Säg till när ni är ute så kollar jag upp för att verifiera.
  8. sitting out ett tag för o firra frukost och ladda med redbull
  9. hehe jepp kommer bli svettigt detta! Glöm nu inte att regga för nästa! ID om ni är osäkra står i förstaposten.
  10. Nej då är man pokerspelare
  11. Nu reggas det till första turren med ID: 37539252.
  12. Stämmer bra. 4 på raken med början 21:30.
  13. sweetah dudah $11 spelas ikväll, 4 stycken. ID till de turneringarna som räknas till tävlingen kommer stå postade i första inlägget! HFHF
  14. Hehe the ultimate slask menar du? Vi chillar med HORSEn till typ 00:00 då slaskpellen i oss alla vaknar till liv, lagom till fullmånen visas på himelen
  15. najs, väntar på att de visas i klienten så skriver jag upp dig =) Nån som vet vart jennez är? Om nån vet hans nick kanske man kan söka upp honom på stars.
  16. dapine o punkrock regga er nu och sluta mesa =) 5h grind är ju standard för EN session
  17. har jobbat 10 timmar hämta barn gjort mat. suck 4-5 tim lir i ryggen lol Haha bara jag som vaknade kl 20:00?
  18. Frågan är hur vi gör nu? Vi är 3 reggade utav 8 och start om 10 min! Vi skjuter upp till 21:30 och ser hur det lyckas. Funkar det för hajen och kometen? Någon frågade tidigare hur lång tid det tar för en turre att fyllas och det brukar gå på 20min. Att vinna en $11 tar 4h cirkus.
  19. Tråkigt att du uteblir denna gång Jorå kanske blir ett race i helgen också om folk är på!
  20. Jag kommer uppdatera i förstaposten. Så spana där för rank.
  21. Föresten, behöver man inte betala skatt på sina vinster där eller har jag bara fått för mig det? Det är väl bara om du klonkar en större turre med publicitet som det är värt att betala skatt. Blir ju sjukt knasigt o skatta på cashgame.
  22. Så nu är man vkaen igen! Fint med listan! 1. Jennez 2. Kometen85 3. Punkrock_kid (LowVision) 4: DaPine87 5. ebisumaru 6. bodinarn 7. Hajen 8. thefman (clintbygget) Vi kör $11, 4st, insats $25 som skickas till clintbygget (stockholm) på pokerstars. Är det någon som inte litar på mig så byter vi vadhållare bara. Vi kan köra högre stakes och fler i antal nästa tillfälle men vi börjar lite smooth säger jag på 4 stycken. Om någon skulle hamna på samma poäng så tycker jag att den med den högsta placeringen tar hem det. Låter det vettigt grabbar? Vi siktar på att köra igång 21:00, alla reggar sig till samma och det kommer bli de 4 turneringarna som startas i följd. Inga mellanrum. Jag kommer posta ID från första turneringen så ni vet vilka som gäller. Skriv era PS nicks här när ni har skickat pengarna. Conspiracy: Har du fått tag på pengar? Jag har bara cash på stars men skulle kunna låna ut =)
  23. ok sweet vi lär nog bli ett par stycken ialla fall! Jag drar och slaggar nu men är tebax till typ 20.00. Vi drar igång där nånstans. Räkna med diff frammåt nån timma =)
  24. hand 3 skulle jag säga att han betar typ flushdraget. Syna bara och res på rivern skulle jag gjort. Såvida det inte lägger sig flush.
  25. Känner igen detdär med stressen. Hoppade själv av i slutet på gymnasiet pga det. Det sjuka är ju hur man hypar upp sig själv genom att tänka på skiten så att det gnager sig fast.
×
×
  • Skapa nytt...