-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
Jag är beredd att hålla med dig i din analys av dig själv. OJ det där var elakt gjort! Hoppas du är pokerproffs annars kommer jag gråta nä'r jag läser detta för elfte gången!
-
Självklart =) Då spikar vi lördag nu då gubbs. $22/180 med $50 igen är vad som gäller! Såvida ni inte vill köra lägre/högre. Bara spamma på här vad ni vill. Liga får vi sätta efter December.
-
Den uppdaterar skevt så dom kommer uppdatera manuellt efter start.
-
Narcism kallas det väl?
-
Håller med! Dock verkar det ju som man kommer kunna spela utan allin-mode i slutet. Så bara hoppas på att man möter någon som är mer nervös än man själv och sedan spela efter bästa förmåga, typ.
-
nej! du får helt enkelt gå den hårda vägen för att skaffa fram pengarna. Klä dig sexigt men varmt om du ska gå på gatan hela natten Haha, jag tänker inte göra några sådana dumheter:) Tyvärr så var jag sent ute med att köra sateliter i år, och 300$ är för mycket för min br att offra för det värde jag får:). Någon som vet när SM spelas nästa år, och vilken client?! Lever vi ens nästa år liksom? =D
-
8333 spelare krävs för att fylla ut garantin, så det blir garanterat övervärde. Ska man vara jättepetnoga så behövs det 8.334 spelare. FEL! 8335 får jag det till då jag donerar ett buyin
-
Ähh jag är för LAG helt enkelt jag blir liksom tvungen att betala av där =D Ska man slowa ner är det vid 530 resningen.
-
yeah, klockrent våldtäktsfall... eller vänta. Slö i pallet eller? Det tog tvärstopp där uppe mitt i allt?? Om hon är mentalt störd så räknas hon inte som myndig även fast hennes pass kanske säger det. Pokemonn: Jag vet inte hur gammal du är men börjar det inte bli pinsamt nu? Om det är du på bilden så måste jag säga att du ser äldre ut än 14 iaf. Svårt att tro när man ser det du skriver.
-
Jag vet inte riktigt om jag gillar det alternativet. Fi är aggressiv och kan troligen spela bort mig från potten om jag visar svaghet. Att beta halvpott på en dragig bräda är som att be om att bli fråntagen potten av en sämre färdig hand eller en hand med par och drag. Inte tröttnat på vegas än? Sick. Check/syna turn och låt honom betala av dig.
-
Alltså det händer oftare att någon gör ett mongomove i det här läget med typ mellanhög flush än att man floppar straightflush. Står kvar vid att det inte är vinnande i längden att vika här. Jag menar vi inducerar bluff på turn så jäkla hårt att han måste tolka våran resning som ett försök att sno potten. När han slår om till 530 skulle jag ha ställt som handen spelades. När han får ännu en resning på sig hade jag nog bara synat med den read vi sägs ha.
-
Hoppas på så stort deltagarantal som möjligt. Ska man klonka hela vägen kan man lika gärna göra det vs 10k pers =)
-
Wizzo du får inte tänka så där tycker jag. Vi spelar inte fullring vi spelar HU! Ett, vi möter en fisk. Två, hur ofta _floppas_ det en straightflush HU? Det kommer inte hända så ofta att vi kan hitta folden här alltså.
-
Varför bagatellisera det som skett? Om all fakta som lagts fram stämmer så har han ju i praktiken våldtagit sig på henne. Och nej jag tycker inte straffskalorna ger någon rättvisa alls. Som tur är bor ju Sklansky i USA och gör han ett felsteg så åker han dit rätt hårt. Du reagerade ju lite i stil med "intresseklubben antecknar" vilket är ganska löjligt! Lägg upp en tråd om dina tjejer som blir nerklubbade och våldtagna så ska jag komma och skriva "vem fan bryr sig? Han får ju ändå 2 år på psyket! Starta istället en diskussion som tar upp straffskalorna för ekonomiska brottslingar! Rättvist att killen som fular med skatten får 5 år medans en våldtäktsman får 2år?". Kamma dig nu Pokemonn!
-
Äh. Du har sett två av hans händer. Okej om du lägger den där handen mot en grov överbet på river eller så, men för en bet på 500 i en pott på >2000? Man kan resonera på flera sätt som alla pekar på syn: pottstorleken, fi måste ha FLOPPAT flushen samtidigt som vi FLOPPADE flushen. Dessutom floppade vi A hög och han str8flush. Sen hamnar ännu ett i flushen på turn och vi checkar dessutom för att inducera bluff från typ J hög.
-
Hur resonerar du i den handen? Tror du att du leder här eller vadå? Räknar du med både AK som outs också? Favorit mot typ allt, samt vad sänder Fi för signaler som ställer där liksom. Hur som helst kan han inte vara drawing dead. Detta är ett väldigt vanligt moment i CG.
-
Du kan inte mena allvar?? Om han ska lägga syn nånstans så är det senare inte redan vid 530 resningen! Vi checkade ju turn i pos. så det blir helt sjukt skumt att R/C asså.
-
Det var ett semiskämt från min sida. Hoppas du inte tog illa upp.
-
Vilka ska spela Online-SM på NB 14 dec?
thefman svarade på Swedish-Hero ämne i Arkiv: Online-SM 2006
Det finns inga värden i sattar. Låt säga att du klonkar i den ja då har du förbrukat en jävla massa klonk som kunde lagts på SM istället! PLAY SMART -
Tror lätt att du skulle få va med på Outsiders om du ringde in =D GLGL
-
Vilka ska spela Online-SM på NB 14 dec?
thefman svarade på Swedish-Hero ämne i Arkiv: Online-SM 2006
Jag är så jävla kall just nu så det finns inte. Hoppas det bara är nån starsrigg. Kommer dock lira SM.
