Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Tycker det bör skilja lite mer. $320/$130 ?
  2. Dåså vi kör igång nu! Börja regga er till: 38216338 GOGO GLGL
  3. en till reggad så $300 ettan och $150 tvåan?
  4. Ok som det ser ut nu blir det med andra ord $300 till ettan och $100 till tvåan. Accept?
  5. Det hinner vi alderig.
  6. En fråga boys: Ska vi dela upp sidebetten i typ top 2 eller top3 till och med?
  7. Lovar att du bara har $22 att spela för ofh räknar friskt med klonk redan i första =)
  8. haha vilken skämt sorken.
  9. Ok men grabbar nu kör vi igång då! Skicka $50 till clintbygget (stockholm) på pokerstars så skriver jag upp er på förstasidan. Starttid ligger och flyter lite tills folk är anmälda liksom.
  10. Byt batterier/rengör linsen =) GLGL Btw är detta nån bortföärklaring för att slippa kvällens tävling? :(
  11. Många som är bakis idag märker jag :D
  12. $50 totalt för alla 4.
  13. Kan man tänka logiskt så förstår man att det inte finns nått övre tak på hur många inköp man kan förlora på otur. Sen hur man definierar otur är ju olika, men antar att vi menar 80% vinstchans eller mer. Var bara tvungen sorry punkrock =)
  14. Alla som vill vara med skickar $50 till clintbygget (thefman) på pokerstars. Sen när man vinner skickar han vinstet till en. Lätt som en plätt Det där stämmer faktiskt inte. Alla skickar till mig. Sen vinner jag och behåller allt! Japp vi kör separata omgångar än så länge. Ligan kommer i Januari, typ. Och när vi känner att vi är tillräckligt många samlade runt starttid så ropar jag ut ID till den turneringen som skall spelas. Alla ID kommer stå listade på förstasidan hela kvällne. Allt på stars.
  15. Jag måste ju hihnna slagga innan liksom =D
  16. 22:00 eller senare. Vad säger du?
  17. Sorry att det är så rörigt! =D Ja det stämmer 4 st $22 med $50. Allt till mig =D
  18. Ligan får hur som helst vänta till efter December. För mycke krogbesök och liknande nu! Vi kör väl en omgång ikväll iallafall? Starttid 22:00 med $22/180 och $50 bet. GOGO
  19. Bra initiativ jm_j! Jag tycker att ligorna bör se ut ungefär såhär: $4.4/180 - $10 $11/180 - $25 $22/180 - $50 Kan även tänka mig att ha dubbelt så stort bet i sista ligan. Likaså mittenligan iof. Men det känns iallafall som man lirar $4 av en anledning och då är $10 bet vettigt imo. Prisfördelningen lät bra. Frågan är bara om folk ska anmäla sig frivilligt till den liga man känner för eller om alla ska starta från lä'gsta och kvala vidare? Det kan ju bli problem om någon tex inte har råd att spela högre än $4 men råkar vara glödhet. Då är ju en lösning att man väljer den liga man VILL spela i. Sen spånar jag på om man tex skulle kunna vara med i alla 3 ligorna? Det skulle jag lätt vara på! Ska man spela ligorna i en vecka innan vinnare utses eller en månad? Vad tycker ni? Jag röstar för veckostruktur med typ 4 matcher per kväll, 2 eller 3 dagar i veckan? Finns så många vägar att gå så är viktigt att folk tycker till nu!
  20. Fan hajen du är ju het på MTT nu =D GLGL En annan höll sig runt 20bb hela turren för att sedan på 10bb åka ut på plats 1336 med AK vs TT. En annan gång i livet kanske?
  21. Lycka till m8! Själv sitter man och foldar med startstack.
  22. Jag är beredd att hålla med dig i din analys av dig själv. OJ det där var elakt gjort! Hoppas du är pokerproffs annars kommer jag gråta nä'r jag läser detta för elfte gången! Äh kom igen.. ge mig lite cred.. det var väl kul gjort? Alla coola katter på forumet gör ju såna där FYP-trick... jag vill bara så oerhört gärna passa in, bli en i gänget. Det är kul så länge det inte drabbar en själv
  23. Vi kan aldrig bli för många =)
×
×
  • Skapa nytt...