Bra film! =)
Ang. ditt spel i SNG så tycker jag du har en fet lucka när du tänker så länge vid vissa pushar. Du kommer få syn av konstiga händer väldigt ofta.
Nu är ju inte jag nån jättebra/insatt SNG lirare men har över 3k st under bältet. Det kanske bara gäller när du filmar och kommenterar dina beslut men tänk på detta!
Vill se mer FL holdem. Vore kul om du tar dig tid att spela in nån highstakes HU eller liknande.
Som vanligt tycker jag att du har en sund tankegång in game, så fortsätt så =)
EDIT: btw är det bara jag som tycker att det är sjukt kallt att skjuta med A7 (sista handen i FL) vs 2 fi på KTX brädan?