Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Jag tar det som en positiv summering! Du gick ju plus jävligt bra procentuellt! Hoppas på comeback snart =) GG Btw har du kryssat i "hide from search" på stars? Har annars alltid lyckats missa dig.
  2. Vad jag har sett så har han ju inte tagit till sig av någon kritik alls utan snarare klassat det som "destruktiva kommentarer" typ. Det behöver inte va konstant ryggdunk och highfive här för att det ska va en bra dagbok imo. Jag hejjar på dawwe men tycker även jag att det är lite pinsamt vissa A-game dagar... Snälla kan någon ta fram Myssions paintamentgraf? =D gogogo
  3. u give me info, I make bot. We get rich and lots of pussys. yes?
  4. wtf är det normalt med 18bb/100 på sånna nivåer? Då måste ju verkligen othellos signatur stämma: "four cards, twice as much monies" ^^ EDIT: vi vill se grafer!
  5. Klyka: Jag var bara på skämthumör =)
  6. Kul att trenden vänder! =) glgl på nl200
  7. aa det är ju iof sant. Måste vart en riktigt dålig dag dock. Vi snackar 10 buyin swings medans denna kille är pr0 och dippar 700.
  8. ähhhh nu överdriver du. SNG svänger nått brutalt. Sök på shaundeeb så fåru se hans dykning från $25k till $10k profit. HE HE
  9. Jag tänkte eventuellt testa HU FL5/10 och uppåt i sommar som ett projekt så denna boken lät intressant just för att den behandlade shorthanded så väl. Har läst några sidor av sklansky men har aldrig riktigt gillat hans texter om FL. Kan iof va så att jag egentligen inte ens gillar FL? well well...
  10. heltok har du lust o skriva några rader om stoxtraders FL bok?
  11. rainkhan lirade $15+1 och 25+ tablade med väldigt bra resultat. http://video.google.com/videoplay?docid=8902770502910175629 Det där med stejk har jag också hört. Drog slutsatsen att den kom när han gulade då det kändes mest logiskt. För övrigt drar han in schyssta stålar på turneringar enligt officialpokerrankings.com
  12. Ska du åka flaschig cab så är iaf Corvette C5 snyggast. Vem vill egentligen åka plastjänkare? mustang lol
  13. Kör dawwes databas i detta prog plz
  14. okey att folk railar gudarna på 300/600 men wtf hur orkar du raila lowstakes? =D
  15. Får testa kakao nästa gång. Äter ju gröt dagligen nu för o tappa lite vikt. Små sockerbitar=sucketter (stavning) antar jag? Z3 coupe e svinful ja, z4 vette fan? Var nån tråd på 2+2 där en kille från canada precis hade tjackat fet villa, porsche cayenne och en z4 M coupe. Såg ut som en bondbil EDIT: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=beats&Number=10346427&page=0&fpart=1
  16. 2 frågor: Kakaogröt? Utveckla! Är det en z4 coupe du är ute efter?
  17. Bara jag som alltid vänder mig till PLO i slutet på gulningen? :D jävla tiltspel, känns dock som ett fint avslut
  18. Frågan är vad fan spelare som rainkhan fortsätter lira för?
  19. varför kan jag aldrig tanka via sånna där länkar? Skriver ju in filnamnet EDIT: man skulle tydligen skriva in en bokstavskombination (FGG) ^^ lol
  20. Utan att ha forskat något vidare så poppar ju "ongame" upp i huvudet som alternativt PLO-grind-hak.
  21. Ibland är detta jävligt skönt att höra Sitter själv på 20k händers DoSw denna månad. HEJA HEJA
  22. Hade du vart klockren nu så hade du skippat frågetecknet =)
  23. aka ramzidygnet?
  24. sori mejt För ett år sedan så hade jag en personlig regel: Aldrig spela innan kl00, gällde både stars och prima på den tiden. Sjukt stor skillnad på motståndet. Men jag var ju också bara marginellt vinnande då. Nu för tiden behöver jag inga regler av den kalibern, vilket är skönt =)
×
×
  • Skapa nytt...