Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Vart väl tjaffs plus att han skulle grinda ihop en ferrari att ta körkort i.
  2. Jaha ok trodde inte det var tillåtet! ;P Well well.
  3. Jo ett torkskåp var väl en bra jämförelse även här. Verkar vara samma storlek som min. Väldigt bekvämt med fjärrkontroll när man ligger i sängen =)
  4. Såg att quzzo-kontot hade bustat precis innan pengarna i en WSOP sat iaf. Så antar att han är eller håller på att kvala in.
  5. Och du borde ha lärt dig att det heter "spara". sry I had to
  6. Grattis till uppnått mål! =) Nu en fråga: Hur snabbt drar du in FPP på 5/10? Level etc.
  7. säkert sooted limp UTG, syna resning är ju vackert.
  8. Fyrtal eller inget typ? Tycker du har en sund tankegång ang. värdebetssituationen från hans sida. Vad hade han?
  9. JT blir ju osannolikt i och med att du själv har 2st, men pga flopchecken känns det rätt ångest att vika turn iaf.
  10. Var och handlade Rustas modell för 4k idag. Sjukt vad bra den kyler. Dock låter den faktiskt mycket men jag kunde inte tacka nej då tjejpolarn gav mig 1k i rabatt! Väldigt enkel installation. Jag är nöjd.
  11. riggad uppdatering! glglgl hur som helst
  12. Det bästa hitills i denna dagbok måste ju vara presentationen av ebi
  13. Jo precis jag formulerade mig jävligt klumpigt. Han tog den coinflipen som typexempel och menade att det blev hans första läxa.
  14. Solero har iof en jävligt lyckad kombination. Typ vanilj med isglassöverdraget.
  15. Banana Split, även kallat Glass08 (eights or better, high/low split). Kryddat med nötströssel. En bra glass skopas både högt och lågt.
  16. Piggelin+Djens låter ju som någon funcy diet typ...
  17. Har själv gått i tankarna att joina en fiskebåt. Just krabbfiske är så hardcore man kan få det. Sjukt bra paydays när dom lyckas, bra med action. Hyffsat många som dukar under där ute dock. Fast vill man testa det så ska man ju ta skottet nu innan man är 25 och får fru med barn etc =D
  18. nä han tog en coinflip i 7CS. 4 till flushen vs ett par tror jag det var. Torsk ofc =)
  19. Jo tungt. Så vad gör du i framtiden? Synar turn och viker river mot ett bet? Turn är ju obligatorisk syn iaf.
  20. Tror inte du fattar konceptet din fulgubbe
  21. Så vad menar du att han trycker på för hand?
  22. Tycker du valde rätt linje i AA handen så det är bara att syna/betala av river. Finns bara tian som vi viker mot. Du kan inte vänta på nötterna mot denna typ av kille som försöker utnyttja pos-spel mot dig.
  23. Dödarn har väl sveriges mest lästa dagbok och han gnäller rakt ut.
  24. Nä jag vet. Har väl varit lite besserwissertakter kanske.. Hur som helst finns det väl bara 5-6 personer på forumet som direkt kan tillföra något vad gäller analys av PLO HHs.
  25. Kanske var denna produkt som nämndes tidigare i tråden som mer miljövänlig. http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/49674?opendocument&markID=25-10-11
×
×
  • Skapa nytt...