För mig funkar Prima, WPX, fulltilt, stars, ongame, SS, boss, mansion. Har ej testat något annat och tror inte det lär va några problem. PokerOffices HUD funkar dock inte, men upptäckte nyligen att PokerTracker+AceHUD lirar kanon.
Sjuka svängningar =) Din bb/100 är väl rätt paj nu efter denna månad?
Själv ska jag nog dra o handla mat snart. Några tips? Lutar åt kycklingfiléer, yoggi light och typ cashewnötter. mumma =)
Fint med iPod! Men vad är prylen under? Det där har jag aldrig sett. Beställde nyligen en iPod video 30gb från stars så det där kanske är ett tillbehör man bör skaffa?
hehe.
hehehe.
Ja det är ju trots allt knappen. Hade han rest UTG eller nått så kunde man ju lätt ha väntat sig nån halvtaskig Q9s eller nått. På knappen har ju fi rätt snäv HD, typ AKs+ (om han är lös). Oftast möter vi ju en sur AA-JJ här.
Railade dig lite halvt idag djens och noterade snabbt ett i mitt tycke misstag: Du reser för mycket! Alltså det funkar bra innan anten kickar in, men när det blir grunda stackar, nära cash och hög ante så kan du dra ner resningen till typ 2.5xbb. Slipper du känna dig comittad med K hög tex.
För övrigt var QQ vs KK som slowrollade jävligt segt.
2+2 har bättre humor, mer öppet för vad man får säga, bättre handanalyser, många fler highstakeslirare som postar etc etc.
Tex skriver sbrugby, grimstarrrr mfl väldigt frekvent.
Och vem garvar inte när dom drar igång sina jävla paintaments trådar?
och vad han skrev i chatten sekunderna innan var riktigt kaxigt! =D
något i stil med "ska dra och käka på street blabla kom o möt mig för pokerlektioner"
Haha! Nåja, nog för att jag är sugen på Apple men det kommer dock bara bli en dator för semestern på landet =) Tjacka trådlöst 3G typ och en 13" sen är det fin fint =) Hängmattan here I come!!
Tack för svaret kollikock!
Vad har 13 tummaren för mått? Lust att langa lite bilder?
Det här med att man kan installera windows på annan partition är nytt för mig vad gäller Apple. Måste vara pga nya processorn då? Jag har kört Linux förut så det kanske är ett bra alternativ som "poker-OS".
sry för kapningen heltok =)
Snyggt!
Har själv gått och funderat på att köpa en sån där maskin. Lutar dock lite åt 13 tummaren om den är så jäkla liten som jag har fått för mig
Funkar alla de stora pokerklienterna med Apple utan att köra något webbaserat? Funkar HUD?