Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. brandi who? kan det möjligtvis vara bruden som sklansky coachade/pippade? Även tråkigt att inte Bobby Baldwin syns till.
  2. Gamle Chan verkar inte va med. Tråkigt.
  3. ja vad fan jag sparar in typ 75 (omg) kalorier per flaska! Slipper jag peta fingrarna i halsen efter varje frukost =)
  4. För mig funkar Prima, WPX, fulltilt, stars, ongame, SS, boss, mansion. Har ej testat något annat och tror inte det lär va några problem. PokerOffices HUD funkar dock inte, men upptäckte nyligen att PokerTracker+AceHUD lirar kanon.
  5. Köp henne ett par nya skor då =) problem solved GG inatt
  6. Sjuka svängningar =) Din bb/100 är väl rätt paj nu efter denna månad? Själv ska jag nog dra o handla mat snart. Några tips? Lutar åt kycklingfiléer, yoggi light och typ cashewnötter. mumma =)
  7. Snyggt jobbat! =) AK hade jag för övrigt inte foldat nej. wp
  8. Jag kör bankwire från NETeller till svenskt bankkonto. Tar 3 dar på avg. Har mailat supporten och frågat när de nya korten kommer men ej fått svar.
  9. Fint med iPod! Men vad är prylen under? Det där har jag aldrig sett. Beställde nyligen en iPod video 30gb från stars så det där kanske är ett tillbehör man bör skaffa?
  10. Hajen du hade väl Vista ultimate installerat? Funkade något HUD för dig?
  11. hehe. hehehe. Ja det är ju trots allt knappen. Hade han rest UTG eller nått så kunde man ju lätt ha väntat sig nån halvtaskig Q9s eller nått. På knappen har ju fi rätt snäv HD, typ AKs+ (om han är lös). Oftast möter vi ju en sur AA-JJ här.
  12. Jobbigt om dom nu hade en betydelsefull summa på kontot om det blir låst.
  13. Låter väl snarare som om hans egen farsa har spelet honom ett spratt!
  14. Railade dig lite halvt idag djens och noterade snabbt ett i mitt tycke misstag: Du reser för mycket! Alltså det funkar bra innan anten kickar in, men när det blir grunda stackar, nära cash och hög ante så kan du dra ner resningen till typ 2.5xbb. Slipper du känna dig comittad med K hög tex. För övrigt var QQ vs KK som slowrollade jävligt segt.
  15. ebismarr klonkar i vanlig ordning! =D grattis man
  16. 2+2 har bättre humor, mer öppet för vad man får säga, bättre handanalyser, många fler highstakeslirare som postar etc etc. Tex skriver sbrugby, grimstarrrr mfl väldigt frekvent. Och vem garvar inte när dom drar igång sina jävla paintaments trådar?
  17. Inom pokern så har jag stött på två knep som har hjälpt till att förbättra minnet. 1. Gin Rummy. 2. Memorera en eller flera kortlekar.
  18. och vad han skrev i chatten sekunderna innan var riktigt kaxigt! =D något i stil med "ska dra och käka på street blabla kom o möt mig för pokerlektioner"
  19. check pokertracker for answere
  20. Du borde testa "flöte" som min Mamma alltid kallade det. Hon kokade gröten med blåbär i och det smakade så jävla kalas! good ol' times!
  21. Haha! Nåja, nog för att jag är sugen på Apple men det kommer dock bara bli en dator för semestern på landet =) Tjacka trådlöst 3G typ och en 13" sen är det fin fint =) Hängmattan here I come!!
  22. Tack för svaret kollikock! Vad har 13 tummaren för mått? Lust att langa lite bilder? Det här med att man kan installera windows på annan partition är nytt för mig vad gäller Apple. Måste vara pga nya processorn då? Jag har kört Linux förut så det kanske är ett bra alternativ som "poker-OS". sry för kapningen heltok =)
  23. Snyggt! Har själv gått och funderat på att köpa en sån där maskin. Lutar dock lite åt 13 tummaren om den är så jäkla liten som jag har fått för mig Funkar alla de stora pokerklienterna med Apple utan att köra något webbaserat? Funkar HUD?
  24. Det är ju Johnny fckn chan ser du väl
  25. Om man snittar 2fpp/hand @ 5/10 så borde inte porschen vara omöjlig att fixa på ett år om man multitabbar. gogogo penisförlängare?
×
×
  • Skapa nytt...