Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Läste igenom den och några undertrådar. Intressant som vanligt. Vet inte riktigt vart jag står faktiskt men om det inte kommer något vettigt svar till varför alla slutade spela över en natt så pekar ju mycket åt botverksamhet.
  2. Jag hade förra varianten och då skulle tydligen det nya skickas ut automatiskt i slutet på denna månad.
  3. Vem tackar nej till hög varians? =) Ja jag synar varje dag, och två gånger på söndag.
  4. Någon som har fått det nya bankomatkortet?
  5. Den här tråden borde byta rubrik till "BRAG: min kompis känner JJprodigy!"
  6. Tack! =) Ball funktion haha. Känns grymt spaceat
  7. Är det en skämtbild eller kan man få Vista att se ut så där?
  8. Moneymaker vann 2003. Han var bäst i världen då. Något annat alternativ finns inte. Skämt å sido Farha är lös men knappast dålig. Dessutom är besluten preflop inte av lika stor betydelse som post.
  9. Har sett grafer på 2+2 samt läst nån dagbok här på forumet. Ganska säker på att det var iremmats polare som hade detta projekt. Bara söka! =)
  10. Så det är därifrån du fått ditt prima SN =) Vad tycker du själv om drogen? Hur får man tag på den? Om den inte är laglig, vad riskerar man för straff isf? Är lite rädd för att ta sånna här droger utan att veta nedsidan utav det..
  11. Bra film! =) Ang. ditt spel i SNG så tycker jag du har en fet lucka när du tänker så länge vid vissa pushar. Du kommer få syn av konstiga händer väldigt ofta. Nu är ju inte jag nån jättebra/insatt SNG lirare men har över 3k st under bältet. Det kanske bara gäller när du filmar och kommenterar dina beslut men tänk på detta! Vill se mer FL holdem. Vore kul om du tar dig tid att spela in nån highstakes HU eller liknande. Som vanligt tycker jag att du har en sund tankegång in game, så fortsätt så =) EDIT: btw är det bara jag som tycker att det är sjukt kallt att skjuta med A7 (sista handen i FL) vs 2 fi på KTX brädan?
  12. Några sidor tillbaka hittar du länken. Unzip och sen finns en readme fil. Ang. stars så köär jag just nu med en utav deras moddade themes men tänkte om du hade något litet extra heltok =)
  13. Eftersom du har så pass mycket chips så skulle jag skjuta igen för att bygga pott. Hade jag haft färre chips eller större pott hade jag nog tagit ett free card.
  14. Sök in till nästa version av plantskolan.
  15. Du ska absolut inte välja den linjen med AA mot den här typen av fi. Lägg ut snaran istället =) För cashgame borde du nog välja fulltilt istället. Mycket bättre trafik. Annars har jag hört att motståndet i CG HU på svenskaspel är väldigt kasst, samt att du har dubbla inköp som standard=mer edge till dig. För SNG HU på dina nivåer så är väl stars att föredra pga motståndet/raken/strukturen (finns no blind increases). Lycka till och kul med comeback! =)
  16. Tänkte tacka för dina primamods. Blev riktigt fint =) Har du något till stars eller vet vart man kan få tag på?
  17. Då krävs alternativ 2: cashgamegrafen. gogogo
  18. Finns sidor på internet där man kan söka stejk. Dock ska du kunna visa upp typ sharkscopegrafen, eller graf över ditt cashgamelir. Stejk i ditt fall låter rätt värdelöst imo.
  19. Och jag som har ångest över att jag bara får in 150h i månaden lol
  20. Fan vad tama folk är! =) Hög puls=spänning.
  21. Sen ska dom ju våga lira i ett tufft NL game för jäkligt höga stakes också. Tror att Thuritz och Friberg är vassare kandidater i HSP än Sagström och TLK.
  22. sbrugby/aba20 = Brian Townsend. imo kul att se hans spel!
  23. är p_kungen släkt med Ken Lennaard? Tänkte på bilden i länken ovan
  24. Kallt att man vaknade kl03 då =) Grattis emilio!
  25. Grattis! =D Det gäller o förstå konceptet bakom varför man ska hänga på AI med anytwo här Såg en HH på 2+2 där det precis som i ditt fall var FL och en kille synade ner på rivern med 7 högt i 4-5 vägs pott :D
×
×
  • Skapa nytt...