Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. jag grät när jag såg Che's brud
  2. Tycker bara stars och fulltilt funkar. Undra hur spelare som h@££ing löser det där. Han borde ju vara rätt utsatt av flera skäl.
  3. Om du kan tänka dig att spela något annat än ditt maingame så borde du bli en PROP. Googla runt så finner du. Jag körde nån månad för ett år sedan och då hade jag 150% rb utan tak.
  4. Det var menat att stå så. Du kan säkert lista ut varför
  5. Tydligen behöver man inte stavnings känsla i den här dagboken heller.
  6. Ingen respekt för cashout-riggen? Behåll degen där den ligger eller utnyttja deposit-riggen på nån annan site!
  7. Limpa mindre och res mer, typ. Gå ner till 4 bord för 10-20k händer skulle jag säga. Kolla cardrunners filmer om du inte har gjort det innan. Tror det kan vara riktigt nyttigt för dig. Speciellt sbrugbys och stingers filmer gillar jag. glglgl
  8. Nu kan du för fan inte köra en sliten Merca längre! =) Corvette c5 gogogo
  9. Var det där ett framtidsinlägg? =)
  10. På tal om att äta ensam. I vintras gjorde jag det till en vana att sticka iväg med bilen till donken och köpa via mcdrive för att ta med mig hem. Mitt problem var dock att jag ville käka rätt kraftiga måltider, typ 2 bigmac&co. För att dölja hur fet jag var och maskera min beställning så brukade jag tex beställa två helt olika drickor till menyerna. Var viktigt att betona hur jäkla light colan skulle va till meny nr2 så att dom verkligen inte skulle kunna misstänka mig! Pinsamt yes men är man 190cm+ så går det åt energi
  11. Det var låst till 8 spelare i början. Vad fan är konceptet bakom matchen? Verkar ju inte finnas kvalplatser så varför ska dom ha ett tak överhuvudtaget?
  12. Vad är det för bonusar du spelar? glglgl
  13. mike och Greenstein får fan styra upp ett FT =)
  14. Tyckte också just Mats blogg var tråkig läsning. Kändes även lite som att han försökte efterlikna DÖDARN och hans skrivande till viss mån, vilket bara blir fel. EDIT: Han skulle återgå till sin gamla stil där det skryts från höger till vänster om vilken mat de beställer genom roomservice, eller hur de åker helikopter till nån lyxig destination osv osv. Mycket bättre läsning imo. Speciellt kul när en svensk vågar skryta. Dessutom ha den där slaskiga imagen där han säger typ "re-raisade nån fet jänkare i CO med 36off. Hoppsan jag floppade nötterna och vann mot tjockisens set".
  15. BMW har väl alltid kört med raka sexor? Därav det brutala ljudet vid schysst flås.
  16. Corvette C5 ligger i samma prisklass. Snygg som fan och verkar jävligt kul att köra! Skulle jag välja mellan musse och jagga så blir det Mustangen. Den sticker ut mer. Jaggan har lite gubbstämpel tyvärr. Vilken som är roligast att köra har jag ingen aning om.
  17. illa, fast inte lika skrämmande som: Dutch verkar ha flippat ur
  18. hahaha så jävla klockren kille
  19. Fan sån hä'r trafik har det inte vart sen de införde $5k HU. Han får ju game inom sekunderna Och hans motto verkar va att avsluta matchen inom 5 händer
  20. fast du, han har plockat priser för $450k i MTTs och har profit över $230k.
  21. haha sjukt kul! blir till o raila innan man ska hitta sängen =)
  22. funkar för mig. Högerklicka och kör som admin bara.
  23. http://www.pokernews.com/live-reporting/video-gallery/?t=33&e=134 hittade precis denna intervjun med Chan.
  24. Själv åt man precis honungsmarinerad kyckling med sallad och dressing. Filéerna fick ligga i marinaden i över 12h. Detta pga det är så pass fettsnålt att den tar längre tid på sig att absorbera marinaden. Dressingen är av smak "Ceasar" och innehåller endast 3% fett, cirka 80kcal/100ml. Finns på Hemköp. Kanske inte lämpligt som frukost men vaknar man 03.00 så är det inte mycket som stämmer anyway =)
×
×
  • Skapa nytt...