Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. thefman

    Farha On Omaha

    lol r u serious?
  2. 235 låter inte så farligt. Lirare som shaundeeb lär väl få in femdubbelt typ =)
  3. hur många turrar får du in på en månad?
  4. från statoils hemsida: "Hyr sommarbil en vecka för 2998 kr och inte ett öre mer. i sommar kan du hyra en Golf för bara 2998kr i en hel vecka. Och då ingår allt. Fria mil och försäkring. Det enda som tillkommer är bensin."
  5. alltså hyra sportbilar är nog ingen bra deal. Vad kostar en sån där Nissan Micra att hyra på Statoil? 500kr/dagen?
  6. #35 på p5 sjukt fint jobbat! =)
  7. Det kallas "folkporsche". En bil som många har råd med och passar flera smaker. Håller helt klart med om att det inte är en "äkta" Porsche. Samma sak med de äldre 944 modellerna som hade motorn monterad fram precis som vilken svenssonbil som helst. 911 är vad som gäller. En årsmodell 2000+ kostar väl runt trehundringen i Tyskland för tillfället.
  8. Jag gissar på Luck123.
  9. skulle tippa på att Björn inte lyssnar på Eminem, så uteslut till_I_collapse.
  10. softa games på stars eller? Varför inte testa att typ shortstacka högre på FTP? Du verkar ju ha lite game i dig
  11. Nordenstam?
  12. jo den är sick =) Tråkigt att du lade av!
  13. citat Gordo16's blogg: "In other random news, I just need to get this off my chest: To those people that read my blog and come talk to me at the tables on Stars and say hey, or just say they appreciate reading my blog, or wanna shoot the shit or whatnot, I'm always happy about that and really appreciate the interest, so thanks. However, for those people that read this blog and somehow think they're entitled to give me shit every time they see me at a table and I suck out on them or make a marginal play and get lucky, or make a marginal bad play and don't get there, I really don't think that me having a public blog should somehow make me some sort of fuckin' target for people to mouth off to me. I mean, these people are rare and obviously know who they are, so really.... unless I provoke you with some angry words (which happens once in never) feel free to have some courtesy at the tables please. Thanks." Känner du dig träffad? =)
  14. coolt som fan. Hur mycket deg blev det?
  15. En fråga: Det råkar inte vara så att du har kopplingar till Team Supramannen?
  16. wow hur många bord spelar han? imponerande imo
  17. Enligt rykten så är han i Båstad och dricker Smirnoff Ice. true story
  18. Hur pass sent får ni sitta i kontorslokalerna egentligen? Ingen chef som jagar hem er vid 18-tiden?
  19. stor humor =)
  20. Senast jag kollade position stats i PT så låg jag kring 30% från knappen och over all totales 19/17. Men det intressanta börjar postflop gubbs! Att få till ett schysst preflopspel är väldigt enkelt då ekvationerna inte är många.
×
×
  • Skapa nytt...