Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. [ ] orkar skaffa konto på bloggen
  2. simpkiller: är verkligen CDS en officiell spelare hos BestPoker då?
  3. Klart att dom som inte har hjärnkapacitet får shortstacka holdem (omaha är en annan femma ofc). Finns ju profit att hämta även från shortstacks. Dels blir det oftast lättare att beräkna ranges och en sick fördel kan va när man får läge att "bolla" potten mot en shortstacker, när det finns fullstacks kvar i potten.
  4. Varför blockar inte Ongame CDS från att spela på samma bord som HAK då? Verkar ju vara en vettig lösning. En avstängning av båda under minst 6mån för fusket känns nödvändigt. När det gäller blockaden av HU borden så har jag ändrat uppfattning efter jellos inlägg. Det kanske är bäst att neka action HU genom att lämna borden istället för att be utmanaren lämna. Omständigt men kanske mer korrekt.
  5. med CDS: -vem hade inte lackat om någon idiot blockar samtliga bord och vägrar ge sig? Om händelseförloppet stämmer i OP så är det klart att man kontaktar supporten. HU4rollz är väl ganska hjärndött och en seriös spelare ska väl få kunna gameselecta hur hårt han än vill? mot CDS: -isoleringen av fisk på 3manna var ruskigt dåligt gjort. -hans sammarbete med heliga_AK är väldigt shady känns det som. Var det inte så att dom två delade konto på ett svettigt hotellrum förr i tiden? "One player per hand" yeah right... -Brian Townsend fick 6 månaders ban från Stars efter sitt spel på annat konto. CDS har öppet erkänt i OP att han gör sig skyldig till det samma. Ongame bör dela ut liknande straff här helt klart. För övrigt verkar det extremt suspekt att CDS har specialstatus i klienten. Jag röstar för att telefon-klyka får luska fram sanningen nu en gång för alla =)
  6. dom andra i stallet är inte bundna till stars så det är väl ett rimligt antagande
  7. visar ju antingen hur sjuk variansen är i poker eller hur jäkla enkla gamesen fortfarande är. Killen förstår inte poker för 5 öre men lyckas ändå ligga kring +/-0 på hyggligt sample. GG
  8. swedbank är för kommunister. länge leve SEB!
  9. [ ] behövs nuts för att vinna stor pott i WCOOP
  10. lol mer kärlek för fan
  11. är du för tight eller? =)
  12. enyoj=jajajjalol?
  13. OP has the gay
  14. [ ] jag vill bli läkare
  15. fräscht kontor! dessutom jävligt retro med nintendo =)
  16. hah bara jag som tycker att Antonius avatar ser ut som Arnold? =)
  17. brasserumpor FTW
  18. jo nu blev det knepigt
  19. fler kända kort mellan 2 spelare än i tex holdem.
  20. Shahin86: calls 10 Adonis112: raises 140 to 160 Shahin86: raises 1980 to 2140 and is all-in Adonis112: folds herregud
  21. lol underhållning på hög nivå
  22. Shahin86: I will send u 10 backs after I get those 1500 Shahin86: promise to buy something and wash your mouth
  23. Shahin86: 7-7? Adonis112: u r soooo fing bad Adonis112: its laughable Adonis112: call with AK Adonis112: loool Shahin86: misclick Adonis112: ur just a fing idiot Shahin86: put u on 68 Adonis112: shut the fu.ck up
  24. usch T6s där var förjävlkigt spelad
×
×
  • Skapa nytt...