Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. thefman

    .

    såg din 25/50 lifetime graf. posta gärna för ditt spel på party också om du har lust. me love graphs
  2. Hur kommer det sig att myndigehterna jagar 800k killar från Uppsala och inte dollarmiljonärer från FTP? Måste ju finnas nån form av priolista tycker man.
  3. klonk! Men så det är ännu inte fastställt huruvida FTP är skattefritt alltså? Ingen som har tagit det till rätten?
  4. jävligt nice jobbat! =) Vad kostar du?
  5. Vänta här nu. Du stängde alltså av hans pokerkonto för att straffa personen ifråga? Var inte du hans affe lol ?
  6. FTP verkar vara ensamma om att ha det/trafik. Dock var det väl 30bb vad jag kommer ihåg.
  7. lol
  8. Ola jag vet mycket väl vem luck är och jag har sett listorna på hsdb.com var inte orolig. Jag tror helt enkelt inte på modellen 100bi om man har som mål att röra sig i stakes och tjäna optimalt med pengar. Jag menade inte riktigt att herr luck spelar nl200 själv heller för den delen.
  9. artikeln går att sammanfatta med två ord: 100 inköp. Tycker hans sätt att räkna edge suger rätt hårt. Edge går för övrigt bara att räkna bakåt imo, dvs "de senaste 100k händerna hade jag si och så stor edge där av winrate X". Finns intressantare upplägg tex den skottningsmetod Galfond körde efter när han tog sig upp i stakes. Sen ser jag inte direkt hur en 20bi rulle egentligen kan ha någon som helst gulningsrisk om man lirar tillräckligt högt, dvs har många nivåer som krockkudde förutsatt att man flyttar ner vid typ halverad rulle. 100 inköp är säkert jätteballt om man har tänkt att stanna på NL200 livet ut och bara grinda hem degen.
  10. så länge banken har insättningsgaranti så är väl namnet skit samma... Har för mig att Estland har rätt bra ränta nu och då kan du även spara i Euro vilket är stort plus.
  11. ganska värdelös artikel imo ^^
  12. "COOLEST SITE EVER" ohlol bäst är ju när han CRAI 88 på J hög bräda och Phil synar med QQ varpå ziig skriker "SICK" haha
  13. thefman

    .

    33: du förstår nog själv att tankesättet "jag måste sluta plus för dagen lets go" är ganska värdelöst. Dock kan jag gilla din linje pga vi inte kan reppa ett skit på sådan flopp. Dock förutsätter detta att fi är tänkande och synbenägen men ej re-bluff benägen imo. Plus att fi har typ 9 outs vad han än sitter på, samt många bra barrelkort för honom.
  14. thefman

    .

    enkel fold turn. och här är en flopp som man inte vill få in degen med den action som är framför oss. Dock är frågan vad du gör preflop imo. edit: snackar om Q9s. jag gillar inte raise/fold vilket känns rätt obligatoriskt om vi raisar o får action mot dessa fi.
  15. thefman

    .

    vad gör du på floppen? gillar inte pengar?
  16. bättre sent än aldrig antar jag: lycka till
  17. thefman

    .

    om du har samma nick på prima så verkar det som vi har lirat nl50 tillsammans för några år sedan =)
  18. thefman

    .

    vad nickar du på party? /staropramen_
  19. thefman

    Omahavarians

    man kan vinna 270 bi på 44k händer utan varians, och det headsup åsnor
  20. board texture hejhej
  21. izmar
  22. för att det är juice i en död pott. ez game imo
  23. dan glimne obv
  24. timea ner en bit och dega in turn imo
  25. shortstackar jello holdem eller omaha?
×
×
  • Skapa nytt...