Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. lo9lade nog åt din lista över ski8ckligheter.
  2. haha xlars du har fel nu min vöän. absinth i sverige är långt ifrån vad det är i de djupa skogarna i tjeckien. närt jag säger MED örter så menar jag inget påslag det ä'r bara så dom tillverkas orginal på 1800tal van gogh skär av sig örat på skiten osv
  3. har du testat äkta absinth med örtextrakt då?
  4. torres gran coronas 2005 rött. ganska surt men helt ok
  5. tror staahlan var med i pokerducks och fick stake. finns säkert nån saga kring det där
  6. ingen utmaning man undrar nästan va fan man dricker. vore ballare med 95 procentig absinth så att man knappt vaknar
  7. det där lät nästan som en crackhora ^^
  8. jadu det var mest tajmingen som hade varit så guld. har faktiskt en virre på kylning ska se vad den hette
  9. så jävla synd att jag inte har några smirnoff hemma nu
  10. jojo ofc spelet online utvecklas så sjukt mycket bara över 3 månader nu mera. det jag menade var mera att jag hade den inställningen som tycktes vara mycket ovanlig bland de som lyckats
  11. 80k hands är onekligen bra jobbat för en bumhunter imo
  12. kan erkänna att jag är en sådan. tävlingsinriktad, bra sinne för spel, intelligent, visste även redan innan jag började att poker var ett skicklighetsspel och hade vänner som varit vinnande i ett par år innan jag tog mig an projektet i 2005. såg inte varför jag inte skulle kunna bli en vinnande pokerspelare om det fanns andra som var det. sen är det mycket annat som ska lira utöver intelligens och det har man fått jobba hårt med, tex att kontrollera känslor.
  13. närå ingen som gråter över lite hederlig internetmobbning. hade inte så bra koll på 2ez. visste han var 5/10+ grinder som gjorde bra deg. när han utmanade DN så tänkte man väl "normale". avg 2+2 postare är ju bättre än stu ungar and what not. sen när han väl möter DN HU och blir förvånad över hans spelstil så undrar man ju hur fan killen tänker. bevisar ju bara hur insnöad killen är. känns som man gör någon form av researhc innan man sågar någons spel så där hårt
  14. se det som en gåva har aldrig kunnat plussa på b2b anyway =)
  15. bra marknadsföring om inte annat lol
  16. lol wtf ja har väntat på dig på 2 bord ett tag nu. fått masso af action
  17. fortfarande game? nickar IhveThEdge. gratis och gratis lirar inte nl50 i vanliga fall haha
×
×
  • Skapa nytt...