Tänkte att vi kan lägga upp de trollartiklar vi hittar här så man kan läsa allt. God trollning uppskattas.
* Apple köper grekisk ö.
http://di.se/Artiklar/2012/4/1/263258/Apple-koper-grekiska-on-Ios/
* Skytrain i Lund
http://www.sydsvenskan.se/lund/skytrain-istallet-for-sparvagn
Jag coachar och har coachat en hel del ganska framgångsrikt för nivån. Är dessutom bäst på nivån så det är ganska bra värde på coachingen. Det är dock långt från gratis, hör av dig om du är intresserad.
tror de landa runt 26-27 upp på svs sen tappa jag 0,4 på € siten efter 2.5k hålet första dagen så typ, seminöjd igen. Inte fått in den volym jag vill få in men men, april blir bättre.