Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. ursäktar mig igen för hitNrunnen efter men bordet blev ganska iskallt samt hittade ett fint men de kommer ju fler matcher : ) vill f.ö. också köra krök, får nog fan bli så
  2. Yes, funkar inte för mig heller, sjukt irriterande.
  3. "if you play the same way against every player you're a bad poker player" true that. gtfo GTO.
  4. tveksam, ganska trevlig dokumentär för att förstå hur fisken spelar : )
  5. Kollat 5min: 1) dålig BRM 2) dålig kundvård...
×
×
  • Skapa nytt...