Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. jätte+1 på allt sen sitter man där och skriker fy fan vad efterblivet när man får titta rakt in i AJo för inte fan orkar man vika efter att ha klickat
  2. Äh, pluswhine är ju standard, brukar whinea när jag drar enoutare på folk för att vi inte var djupare.
  3. Återigen en hyllning för galning turneringarna men det hade varit trevligt med lite högre inköp.
  4. seminöjd
  5. Inte denna helgen för min del, tenta imorgon och en till nån gång nästa vecka
×
×
  • Skapa nytt...