Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Dålig volym, plussade dock i nsd och sprang över svs ev så får väl va nöjd, back en 104kvm 3a lägis på Jakriborg och plus en 60kvm 2a i Lund istället så rätt nöjd med det, ingen fyllecell på valborg heller!
  2. Bäst rakeback har nog enet, dem har även bäst rake för att få mycket tillbaka på rakebacken.
  3. Snyggt! Verkar rullar på riktigt fint, hur kör du dina system? Något du vill dela med dig av? har en 2-300 jag kan avsätta för sportsbetting och söker lite stabil snabb avkastning, är du eventuellt villig att dela med dig av ditt system i utbyte av säg 10% avkastning? pma vid intresse!
  4. var? I'll be there
  5. Ta det lungt och inte göra något ansträngande innan valborg
  6. När man väl kommer in i en riktig helvetesfylla vaknar man inte bakfull, man vaknar full. Då fortsätter man dricka och drar systematiskt ner på antalet öl man drar i sig under kanske en 5-10 dagars period. När man sedan får slut på öl/behöver en nykter dag eller liknande får man leva med 2 dagars avtändning där man får feberfrossa, kallsvettas, abstinens och skakar samt har oerhörda koncentrationssvårigheter, detta går ju över efter 1-2 dagar och så slipper man vara bakfull.
  7. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  8. Jag signar upp ska ändå kröka torsd fre lörd så kan lika bra köra söndag också, signar för emilio också
  9. utalar du det öhUuvroshe, så är jag game
×
×
  • Skapa nytt...