Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Tycker sol & corona är för ljusa, föredrar Mariestads, Spaten, Breznak och spendups bright nu när jag börjar bli tjock
  2. synar flopp chippar turn
  3. grats! Level är äldre EDIT: IT'S YOUR BIRTHDAY GO BANANAS!!!!!!!!!!!!!
  4. fakedit: outar fisknick för 2k
  5. trist att möta nits på lönighelg....
  6. Nej, Ja.
  7. "Citat: Ursprungligen postat av okocha tycker dom borde ändra sizearna till 1/10 pott, 2x pott, 4x pott och allin. Vi tar även det här som ett önskemål som vi får utvärdera och se om det skall ändras i framtiden." fakeedit: för bakis för att göra ordentliga citat.
  8. kanske därför du backar så mkt
  9. springer bäst i världen
  10. kom hit
  11. Vinn mer.
  12. Själv kör man BMW
  13. 3betat, under 200 bb, top 2, orkar inte göra nåt annat än och stacka
  14. två sidor på myntet här imo, tror fisken kommer skotta friskt när dem kan pumpa in sig på valfritt bord och bara se valutan som big blinds : )
×
×
  • Skapa nytt...