Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. mvh har bild, pmar nu. mvh, creepy edit: på mobilen, har du snapchat eller något liknande? mvh, den otekniska systemvetaren. edit 2: kom på att man inte kan snapchatta inaktuella bilder, får lösa.
  2. Har ta mig tusan ingen bild! Får väl försöka hitta henne ikväll igen så man kan ta ett kort, kul spot iaf. Samt just ja, du titulerades svensk mästare i poker av henne, sådant skall creddas! : )
  3. Ja nu får man väl ta på sig dumhatten, jag vet faktiskt inte vad hon heter och hon tog en taxi härifrån imorrse, vi kan väl kasta in den info vi har så ser vi var vi landar! Inledningsvis så var vi båda extremt jävla dragna igår, ingen minns hur vi kom hem till mig eller hur vi träffats, sen dyker det klassiska samtalet upp på morgonen: "Vad pluggar du då?" hon plugga iaf till dansös i stockholm. Jag kom inte på någon vettig lögn så outar att jag spelar poker varpå hon säger att hon känner en pokerspelare i stockholm. Snappar ju direkt Padrinos varpå hon ser förvirrad ut och drar en xxx xx (antar du inte vill ha irl namnet outat? ) anyways, jag tycker det är fantastiskt roligt och ligger och fnittrar som en 14årig tjej ett tag, men mer än så har jag inte, försökte kolla namn via hennes mobilnummer men det var dolt så ingen hjälp där heller, happy hunting! Utseende så var hon blond och söt.
  4. Årets post, hands down, extremt väl spelat Mr Niklas!
  5. Dja, då vaknar man på morgonen och får höra att sängkamraten har en pokervän, gissa vem?
  6. Kanske vann pokerfestivalen i måndags, staven kanske vann den idag, vår turreserie? mhm, kunde väl tro de. Kanske nån som var här i tisdags kom top 4 med, mm. kunde väl tro de? lina uthyres, dyrt som fan.
  7. Får höja måla målet på smet, vi sätter 350k så kör vi sista 2 dagarna. Inb4Jinx
  8. Inte spelat på ett tag, fixat lite med inredning o sånt i lägenheten, umgåtts med vänner osv. Imorgon går jag på grinden igen, då jävlar!
  9. Käkat gott med gubbarna och städat lägis idag, hann hitta 4k upp på morgonen på cg, sen blev de nån bärs till maten så drog upp galningen 46krs för skrattning, vann den för 280kr, sen fick de bli pokerfestival då de e kul med hypers, skeppa den för 12.7k så nu får de bli ett glas vin och en film, linan just nu kan man inte klaga på.
  10. Det hade varit trevligt om ni fixar en betfunktion med enterknappen, så man kan skriva in en siffra och trycka på enter för bet, extremt tacksamt när man skriver in betsize med numpad och kan trycka till enter för bet, nu blir de skriva in och navigera runt med musen. Mvh. edit: bifogar en bild på enterknappen så de inte blir några missförstånd.
  11. mhm. kunde väl tro de.
  12. staven står för plusset, jag funderar fortfarande på om jag är vinnande
  13. drygt 900 koppar efter målet, kaffekokarn havererade förra söndagen sen hade vi inte råd att köpa ny
  14. nja blir ju runt 10-16st, sen lite hyperturbos på de samt lateregs med litta högre blinds så går de ju semifort, kasta in 16h grind på de så e man ju hemma : ) sen e jag ju sprutdålig på MTTS så bustar ofta inom 2-3min
  15. Projektet är nu över 200k, för att jinxa oss höjer vi målet till 300k
  16. Dags att gå in för sista veckan, vi outar resultat för lite spänning. Projektet är just nu runt 157k sek upp, slutspurt, tänker vi ta de lugnt och spela säkert? Nej fy fan, staven ska skotta hela helgen, jag tänker försöka riva av alla fina turneringar jag hittar, make it or break it, nu kör vi! <3
  17. Äntligen en skaplig dag, 3a i 44$ 15k$ garre turbon på stars för 2.5k$ och 3a winamax prime time för 1k€, några andra småcashar och 4k sek upp på svs landar dagen på 23.5k sek upp, nu måste man ta ett demonpass disk eftersom köket ska målas om imorgon, kul sätt att avsluta en god dag 14h grind avbokat iaf! Just ja, la om alla mina spellistor på spotify, tog bort runt 180 gamla så de som hade subscribes blev eventuellt av med dem? Gjort nya och bättre nu iaf edit: extremt osugen på att diska, funderar på att lägga allt i badkaret...
  18. Dyker upp och dricker alkohol höhö
  19. Grindfri dag då familjehunden gick bort idag, blir musikjakt, här kommer lite guldkorn, mest deppig mysmusik överlag: (kommer säkert mer under dagens gång)
  20. vet inte riktigt hur många turrs de blir en söndag, runt 50-150 st skulle jag tro, beror på hur dåligt man springer : ) Dåliga tips på hur man kommer förbi finalbordsbubblan, tenderar att sluta på plats 19-11 lite väl ofta, men man ska inte fega, bättre och bomba ur sig än att gneta sig upp någon plats, gå för seger! Antal händer vet jag inte riktigt, inte löst HEM än : )
  21. Har herr Vegas sett Nineteen Eighty-Four från -84, en av de absolut bästa filmerna jag sett, I klass med Dr. Strangelove och liknande klassiker. Kastar in den som ett litet tips till övriga läsare med, oerhört bra film som inte bör missas. Kul med en filmdagbok btw, mvh, oerhört intresserad av film & inredning, HU'n kanske kommer
  22. Synar och mår dödsbra imo, överlasta en flush 3 vägs? känns väldigt tvek, gissningsvis någon form av As x eller något runkigt 2par alt något set, får in det och mår kanon.
  23. Fortsätter riva in tiltande placeringar i turrar, kanske kallt att klaga på djupa ITs men det suger lite semi när de börjar bli riktiga pengar i toppen. Söndagsgrinden bestod av att busta typ allt som bara går, sen gå djupt i bigger 55 för att riva hem den magiska 13e platsen, 1200 sketna dollar för demongrinden där när en förstaplats hade skeppat 43k ish, kastade loss en 8$ zoom turre för att underhålla mig då det var 1-tabling ganska länge under natten, den binkade man in en 3e plats för en 800 bucks, så i princip samma cash lol. aja, blev typ minpluss på turrarna så ska väl inte klaga, nu kom hantverkaren hit och ska måla, gg : )
  24. Brukade spela heroes of might & magic medans jag grindade svs förr (när de bara var 5 bord) numera hinns de ju inte med men fantastiskt jävla spel (alla av dem, 2an favoriten dock)
×
×
  • Skapa nytt...