Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Hur många har du legat med?
  2. Hur känns det att bli mobbad av minibiff?
  3. Okay, går också i tankarna att sitta still. Har inte speciellt stort innehav ändå.
  4. Lyssnar inte jättemycket på rap. Men gillar Wu-Tang Clan, NWA, Dr Dre, D12. Angående Starbreeze, på onsdag ska anmälan om omstämpling vara inne hos Avanza. Hur resonerar folk? Har inte hängt med senaste månaden.
  5. Jag lyssnar på Tyngre och P3 dokumentär
  6. Folk med studiofoto går bort direkt på Tinder.
  7. Hade planer på att dra till Malta i sommar. Men min resepartner snackade om att det blivit mycket sämre på grund av problem med flyktingar. Någon sanning i det?
  8. Haft kanske, lär inte ligga uppe länge dock.
  9. Hade det varit en avrättning hade den inte legat på YT.
  10. Står i beskrivningen på YT.
  11. Är ingen märkbar skillnad mellan 83 och 93 på mig
  12. Okej, lite svårt att veta när du i stycket innan pratar om din egen strategi kring Starbreeze.
  13. Kan inte läsa men verkar handla om Grekland? Jag har fullt förtroende för svenska banker. Skulle nu något ske så har vi insättningsgarantin.
  14. Anses osäkra på vilket sätt?
  15. SAS serverar bara det till mat i ekonomi iaf.
  16. Har det kommit något datum för när du senast kan omvandla? Inte haft tid att hänga med senaste veckan.
  17. På vilket sätt då?
  18. Är väl inget konstigt då han faktsikt äger en del av företaget?
  19. Hur kan du ha missat att det är två helt nya huvudkaraktärer?
  20. Finns många stora tänkare på twitter
  21. Oansvariga föräldrar
  22. Här har de plockat fram exempel på några företags A vs B-aktier. https://starbreezeshare.wordpress.com/
  23. Hört en del fall där det inte varit "normalt slitage" på bilen när den lämnats tillbaka. Ett annat fall där snubben hade kört mer än de mil som stod i avtalet. Blev en dyr historia med 10kr/mil. :>
×
×
  • Skapa nytt...