Lyssnar inte jättemycket på rap. Men gillar Wu-Tang Clan, NWA, Dr Dre, D12.
Angående Starbreeze, på onsdag ska anmälan om omstämpling vara inne hos Avanza. Hur resonerar folk? Har inte hängt med senaste månaden.
Hade planer på att dra till Malta i sommar. Men min resepartner snackade om att det blivit mycket sämre på grund av problem med flyktingar. Någon sanning i det?
Hört en del fall där det inte varit "normalt slitage" på bilen när den lämnats tillbaka.
Ett annat fall där snubben hade kört mer än de mil som stod i avtalet. Blev en dyr historia med 10kr/mil. :>