Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. SD är idag den enda oppositionen. Så det är klart de får fler röster. Alliansen har skitit i det blå skåpet så att säga. Jag har dessutom väldigt svårt att se att de skulle styra sämre än sittande regering gör.
  2. De verkar ha ändrat menyn en hel del dock? När vi var där käka polaren en köttbit. Det var bland det bästa han ätit i Stockholm. Jag är benägen att hålla med. Smakade bara en liten bit dock. Tror den gick på 400ish. Hittar ingen sådan nu.
  3. Fan vad nice! Har inte orkat ta mig till de krokarna då jag trodde det var stängt. Fortfarande lika bra?
  4. Skulle inte Oljebaren stänga?
  5. Ninjawarrior nästa?
  6. Så om Schyffert nu inte skatteplanerat och således betalat skatt för inkomst av tjänst, på låt säga 3,6M. Det skulle inneburit 1836000 i skatt. Då hade han haft 1764000kr över. Om Olle som knegar på posten, tjänar 25000kr, ska bidra med lika mycket. Då pröjsar 12750kr och har 12250kr över att leva på. Rimligt i din värld? Hur mycket har du själv bidragit till statskassan i ditt liv? Procentuellt av din taxerade inkomst.
  7. Du ser inte att det var ett citat han posta? Nasdaq backa inte 3% i fredags. Så vad gör du här?
  8. Inte heller sett något speciellt på centralen. Bara idoter som går på fel sidan. Jag går iofs bara mellan t-centralen och pendeltågen.
  9. mkt bra
  10. Killarna du träffar på bögklubb då?
  11. Är väl snarare alla vänstermänniskor som hatar på SD.
  12. Ungefär så har även mina tankegångar gått.
  13. Om det gällde löparskor så hade det varit relevant.
  14. Nej det gör jag inte då varken Sverige eller USA är speciellt välkända skoproducenter. Priserna i Sverige skiljer sig inte heller speciellt mycket mot övriga världen. Utbudet är inte heller det speciellt dåligt.
  15. Berätta istället om vilka skor som är så bra att du inte kan hitta motsvarande i Sverige. Sen förstår jag inte vad det är för slutsatser du drar fram ur röven.
  16. Vittnar om hur dålig koll du har. Edit: Äntligen får jag det bekräftat att du är samma Macroman som på kolo!
  17. Det är givetvis en faktor. Hur stor den är, är dock ganska svår att säga.
  18. Jag ser en tydligt nedåtgående trend http://i.imgur.com/zkhHbZe.png
  19. Att de saknar allt vad klass heter är inget nytt.
  20. Vem går på restaurang i shorts?
  21. Kolla in Frederique Constant. Finns på Krons, Fredmans och Rob. Dessa har även Longines som nog kan ha något som faller i smaken. Kompass är skit vad jag vet.
  22. Meeh, tänkte gå in med mer häromdagen. Måste börja lite mer på min intuition.
  23. Har bara testat Bastard. Gilla det inte nämnvärt. Men det har med min kräsenhet att göra. Så avsmakningsmenyer är inget för mig. Det var däremot uppskattat av resten i mitt sällskap.
  24. Varför blandar du engelska med svenska?
  25. Du menar trillske?
×
×
  • Skapa nytt...