Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Håller inte med dig alls faktiskt. Sett till helheten har Liverpool ett bättre lag i år än förra året. Problemet förra året var inte framåt, det var bakåt. Och där har Rodgers värvat bra. Lovren är grym. Manquillo såg väldigt bra ut mot Dortmund. Kommer dessutom Moreno så är jag nöjd med backlinjen. Att ersätta Suarez är givetvis omöjligt. Men jag tror nog Sturridge, Sterling och Coutinho kan göra de mål som behövs för att komma topp 4. De har sett vassa ut på försäsongen och detta blir förhoppningsvis Coutinhos år. Sterling har bara blivit bättre och bättre sedan i vintras. Sturridge har riktigt bra kvaliteter. Det såg vi inte minst förra året när Suarez var avstängd. Att Eto'o skulle vara dålig tycker jag absolut inte. Perfekt kortsiktig lösning imo. Chelsea har helt klart värvat bäst. Arsenal har också värvat riktigt bra. Sur över att Sanchez gick dit. City har inte värvat direkt så jag tror mycket väl att de kan hamna utanför topp 4. För att United ska komma topp 4 tror jag de måste värva någon back och mittfältare. Jones, Evans (Blackett idag), Smalling skrämmer inte många anfallare. Jag tror att Chelsea kommer vinna. Sen ser jag det som öppet där bakom mellan Arsenal, City och Liverpool. När jag skrev detta var klockan 13:37, med andra ord åtta minuter till avspark! Iofs så kanske Jones skrämmer någon.
  2. "villiga att åka lite tunnelbana" Var ska du bo? Queens? När jag reser vill jag iaf ha det bekvämt. Hur långt vill du åka då? Dubai kan nog vara kul över nyår. Annars får du väl ta Kanerieöarna
  3. Bara att söka kurser med öppen efteranmälan. Ska själv läsa 30HP (fast blir nog bara 15) under hösten på distans.
  4. Boende i New York är inte speciellt billigt under jul och nyår. Några polare var i Playa del Carmen och Cancun förra året. Tror inte det var en speciellt dyr resa.
  5. 1400 dygn är fan bra jobbat. Tror jag ligger på 300-400 om jag räknar ihop alla konto.
  6. Det är just det en sådan gör.
  7. Griffins burgare är helt klart en av de bättre jag har ätit. Sen är deras tryffeldipp gudomlig!
  8. Kanske för att du är samma person?
  9. Ser bra ut!
  10. Tycker inte det är speciellt jobbigt. Bara att använda Alt Gr. Annars kan du bara lägga till engelskt tangentbord och byta mellan de olika med hjälp av Alt + Shift.
  11. Six Flags Magic Mountain! Bland det roligaste jag gjort. Beverly Hills, Hollywood, Universal Studios, Compton, Venice Beach, Santa Monica, Griffith Observatory, Hollywood Boulevard (tyckte iofs det var riktigt segt). Typiskt turistiga saker. Hade jag fått plocka ut två hade det varit Six Flags och Griffith.
  12. Kommentatorerna har ju tjatat om att domarna har beordrats av FIFA att vara restrektiva med korten.
  13. Att något radikalt sker ser jag som föga troligt. Det mest troliga scenariot är en långsam utfasning av ränteavdraget och amorteringskrav.
  14. Skulle gissa att du får vänta ett tag till då.
  15. FIck du inte ha Uberlänken i boken?
  16. Fyra månaders avstängning gör knappast bu eller bä. Det finns bra mycket värre exempel på spelare som gjort fulare tilltag utan att få en bestraffning av liknande dignitet. Marchisios satsning är bra mycket farligare än Suarez bett. Att FIFA har mandat att stänga av honom från klubblagsfotboll tycker jag är idiotiskt. Vill de inte ha kvar honom i sina turneringar, fine.
  17. Hur mycket jag än avskyr Suarez så är det absolut inte en rimlig dom.
  18. Jag höjer med denna: http://www.dumpert.nl/mediabase/6605832/a404a63b/suarez_de_tekenfilm.html
  19. Så kan det vara, reflekterade inte över det. Tiggare tar till allt roligare metoder. Var någon som satt med en skylt där det stod att han var en svensk tiggare.
  20. Såg en tiggare i kostym och finskor på t-centralen idag. Stod något om att han var utförsäkrad.
  21. Bodde vid Union Square när jag var i San Francisco. Tyckte också där var väldigt mycket uteliggare.
  22. På måndag är det Tyskland - Portugal!
  23. Haha vem väntar så länge? Efter 1 minut börjar "resend" att spammas. Hade varit skoj att vara med. Men jag har en tendens att "glömma" av efter någon omgång. Är det någon som är sugen på att göra en site till EM så är jag på.
  24. Nä det är inte direkt billigare i USA.
×
×
  • Skapa nytt...