Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. fick 50$ på europoker tänkte skotta nl20, det börjar bra TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-133622833-1 played at "Hallein" for USD RM from 2011-04-07 06:24 until 2011-04-07 06:25 Seat 1: MineralFish ($20 in chips) Seat 10: crazyscaniac ($20 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITOUT , PLAYER_SITOUT , PLAYER_SITIN , PLAYER_SITIN , ANTES/BLINDS crazyscaniac posts small blind ($0.10), MineralFish posts big blind ($0.20), PRE-FLOP crazyscaniac raises to $0.60, MineralFish raises to $1.80, crazyscaniac raises to $3, PLAYER_SITOUT , MineralFish raises to $8, crazyscaniac raises to $20 and is all-in, MineralFish calls $20 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN crazyscaniac shows [ , ] MineralFish shows [ , ] crazyscaniac wins $39. SUMMARY Dealer: crazyscaniac Pot: $40, (including rake: $1) MineralFish, loses $20 crazyscaniac, bets $20, collects $39, net $19
  2. hittade du plus 1500 din gris plus 1200 efter mediokert ok tight spel, fick in hela stacken (~1k) med AA mot QQ preflop, tackar!
  3. we are the ballsackshavingboys!!!!
  4. Jag viker här iaf, får ju nästan alltid bara coinflip som bäst...
  5. yes jag fick mina dolls
  6. Igår kväll Vart jag med om den sjukaste festen NÅGONSIIIN!! Fy fan vad roligt det var, och man vaknar upp och har ont i hela kroppen , Så det ska vara !
  7. ikväll tenderas det fest! ses i dimman!
  8. vart fiskar du? kanske borde dragit ut tillsammans en gång i sommar liksom... fett avslappnande att bara koppla av å fiska
  9. its a cry for heeelp! please how can i make this bigger? with a dickpump?
  10. hahahaha själv brukar man få höra "är den inne än?"
  11. haha nej jag tror du känner han som frågat mig ) f.ö checka denna:
  12. Fick idag ett erbjudande om att söka ett jobb som pokersupport på malta, så har skrevit engelsk cv nu, plus en engelsk ansökan, så håll tummarna
  13. shiiiiiet vad sleten man kan vara idag... efter bott ihop med min kombo i 3helger så har vi haft fest varenda fredag och lördag sen dess.. man kanske ska börja minska på det tempot Sprit får mig att säga en del dumma saker som inte ens kan skrivas ut här! Ingen som har en rolig fyllehistoria som dom känner att dom kan skicka ut här?
  14. är nog egentligen aldrig seriös på forumet faktiskt
  15. äh fy fan! sånt e så ruskigt irriterande Det betyder att du ska kröka ikv..
  16. Mina värderingar är alldeles perfekta så som dom är, speciellt mina värderingar på huruvida seriösa mina åsikter på forumet är, vilket du uppenbarligen inte uppfattat, så du ska nog lära känna mig innan du dömer, och det gäller alla på forumet.
  17. Skillat nick kräver en skillad person obviously
  18. Jag la till henne, skrev i hennes logg, såg sedan att hon tagit bort mitt inlägg så jag gick och drack stekfett och käkat bacon så in i helvete resten av dagen för att hämnas på grisen som dissade mig:rolleyes: Tåls även att säga att jag skrivit upp mig på grisfester för 10år och framåt!
  19. Slå , du har knappen
  20. Jag har friterat billys pan pizza på fyllan, SJUKT GOTT
  21. jag gör det på skoj iallafall Det är väl inte jag hackar på någon efter nästintill varje inlägg han skriver eller? Så kasta inte sten i glashus obviously
  22. lugnt kommer en faktura sen Ja det sjuka är väl att folk tenderar att ta allt man skriver hyperseriöst men visst de äro galet skönt! Hellre 2a än aldrig Hur gjorde du 2008?
  23. förlåt mig för att du är född på 70talet liksom eller någon gång för längesen
×
×
  • Skapa nytt...