Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Är det bara jag som vill dega på turn här?
  2. äckligt tight spel atm 1 showdown på 100händer ffs
  3. då kör vi en sunday million satte på ps kl 21
  4. då kör vi så de ryker
  5. jag har tipsat dom om min bild, den annonsen jag snackar om lades in på blocket igår
  6. har ni inte kollat blocket bilden jag la upp? den e ju grym
  7. sist jag kolla låg skåne i sverige: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.upps.at/main/images/karten/schweden/konungariket_sverige.gif&imgrefurl=http://www.upps.at/main/region_detail.php%3Fland_id%3D36%26lang%3Dse&usg=__HKjgd65IC6FKnDhQBFOG6jrZOnE=&h=400&w=380&sz=19&hl=sv&start=0&sig2=b30mNhOloE2dysf7rfsXUg&zoom=1&tbnid=3p0lLkpHlv0mCM:&tbnh=147&tbnw=140&ei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&prev=/images%3Fq%3Dsverige%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1920%26bih%3D832%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=349&vpy=111&dur=547&hovh=229&hovw=218&tx=66&ty=130&oei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&page=1&ndsp=40&ved=1t:429,r:1,s:0
  8. gå å lägg dig igen
  9. hahaha hittade en blocket annons som jag måste dela med mig av! hahaha man måste älska såna snubbar!
  10. kan inte ni alla goa grabbar dra er till skåne istället
  11. Vad säger ni om dagboks % på sunday million? när jag vinner bilen får ni alla åka med varsin gång
  12. fattar du väl att dom gör såna häringa rebusar för att inte utomstående ska knäcka password med hjälp av googletranslate eller liknande
  13. Har skapat en turnering, 5 dollars freezeout thnl börjar 20:55 på onsdag Få ihop många till det nu!!
  14. fixat
  15. fan jag är redan sugen på att göra comeback! Va tycker ni?
  16. Får ju säga att mina pokerfria helg har varit dundersoft! skönt att kunna koppla av utan att ha några som helst tankar på det, avbokade till och med en privat liveturnering igår som jag sett fram emot flera månader! Har inte pausat länge men känns redan som motivationen ökar allteftersom! Vilket är ganska sjukt mtp hur jag kände mig bara för några dagar sen..
  17. sure bacon
  18. gav 800 för de så jag tycker 500 är lagom då det inte gör skillnad på om man har ett begagnat hem eller inte
  19. förlorar för jag inte kan hantera rullebyggandet genom cashgame
  20. Bad beat!
×
×
  • Skapa nytt...