Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Oj my bad! trodde vi floppade 10r 7k Kk alltså 2 par, my bad!
  2. redigt jävla nöjd är jag , först hämtat igen ett liveback på 900kr då en kille la en bättre hand på mig på flopp: har K:d:Q:d: och jag slår 20 utg på 5/5NL cutoff, knappen och small blind synar, och BB slår 80, fisk som jag är synar jag, och dom 3 bakom mig gör likadant Flopp: 8:d:5:d:3:h: sb och bb checkar å jag checkar då knappen är glad för att slå en checkad gata i position , mycket riktigt slår han 65(?) i en pott på 400 och sb och bb synar , det som jag reagerar mest på är att BB som 3beta ( eller va fan de blir) upp till 80 bara synar 65, liksom hallå ? så jag slår upp den till 365 och alla fram till BB viker, och han steker, i säkert 5minuter och ältar om set, till slut viker han och säger QQ , chockad men glad muckar jag min hand , Så min fråga är, går jag på rätt linje här ? för mig har jag antingen 2 överkort eller FD å träffa , eller både och (Om han inte har A:d:J:d:) vilket jag har svårt att tro då denna snubben är tightast på bordet Hur hade ni spelat den ? F.Ö så fick jag lönepremie från mitt gamla jobb på 5k, WIIIIIIIIE :D rena klonken!
  3. in med degen på turn
  4. Säg att jag sitter lirar NL20, sitter med 150BB och det kommer en MONSTERfisk, han spelar varje hand och överspelar dom gång på gång, är de då tillåtet att säga Spela TPTK 3xhårdare än den linjen man brukar gå? bara som exempel. Alltså, till vilken gräns ska man anpassa sitt spel efter motståndarens?
  5. En liiiden fråga, hur pass mycket bör man anpassa sitt spel efter motståndarens ? nu t.e.x när man har möjlighet att fånga in stats på spelaren t.e.x
  6. synd att man inte pallade dra sig dit, drog du på efterfesten ochså? ska du på hoffmaestro imorgon ?
  7. Skönt att ha surround system så här en fin fredag som denna!
  8. vet hur det är ... ett bra tips som funkade på mig är att när man blir sockersugen, eller sötsugen att man äter ngn form av frukt då istället, för för de naturliga fruktsockret eller va fan de heter lurar kroppen duktigt t.e.x en apelsin
  9. 22.... får man fråga hur du lyckas klättra så högt så snabbt i nivåer då obv? Megamycket tålamod eller?
  10. Dom har redan automatiskt rakeback och som ny spelare tvivlar jag att du skulle kunna få en högre? tror dom har 27% rb faktiskt plus bonus
  11. Gratttiiiiiiiiis!!!! helt sick att du bara är 20, snorungE
  12. Välkommen tillbaks, du vart saknad!
  13. ingen som klonkar ?
  14. Bildrebus! + + Vad blir detta? (f.ö här är ett citat av en vis man: Haha, hål som hål, annars om hon är riktigt gräslig så funkar det ju med en papperspåse över huvet och en porrtidning på ryggen")
  15. Då blir det knappen som visar först? och om bb slår han måste han visa, gör han inte de kan han välja att mucka, sen visas SB´s hand?
  16. Intressant hand faktiskt, hur tänker du själv i en sån sits? Får man fråga vart i stora vida sverige du är ifrån?
  17. sist jag läste finstilt såg jag detta: "U DONT WIN OVER CHUCK NORRIS, CHUCK NORRIS LETS U WIN OVER HIM"
  18. Så ROI% är den linjen man bör gå på utifall en spelare är en bra MTT spelare? kan va bra och veta, givetvis menar jag inte på typ 1-100 games utan över en större utsträckning
  19. hade faktiskt velat veta reglerna till detta, vid all-in speciellt vid flervägs, men jag har för mig att man går i turordning efter den som blivit synad , så egentligen borde först SB visa sen knappen visa sen BB? rätta mig gärna om jag har fel.
  20. ja då ligger man här i sin stooora sköna säng och eftersom jag sov med fönstret öppet så vaknade jag till peps perssons ljuva stämma i låten ooooooooooooboy vilket vacker väder standard obv när man bor i skåne sen tänkte jag på det, hur pass stor spelar ens betsize roll? vad ska man tänka på när man vill betta? tar gärna emot tips om detta , både i turrar och cashgame. Du lär inte få det lätt om du inte berättar vart du tog gäddan imo
  21. hmm om man skulle ta och testa microgaming nätverket ^^ iaf turrar!
  22. Man vet att soni inte är tvättäkta skåning då han inte vet vad bull betyder!
  23. hello ballsackshavinghomeboy!
×
×
  • Skapa nytt...