Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. poker2007 är obviously ochså ett coolt nick
  2. Citerat av käre undertecknad "Vem fan är seriöst på forumet liksom"
  3. Vadå att vilja vara bukis med folk man känner är en cool grej i vårt umgänge iaf, bara ni som är gamla å tradiga imo allt det är med formellt och de ska vara si å så kan dra åt helvete Släpp loss kom loss spontana saker är bäst!
  4. mhm låter puuuuuuuligt! själv ska man gå allin på virren !
  5. hugget som stucket, eller ?
  6. nä nu är humöret borta för kvällen
  7. mw2 skare ju va
  8. okej bukis
  9. ska först bli buksvåger med dig iaf... men just de fan hon va inte ens snygg
  10. Det enda jag jag drömmer är snygga brudar och massor med pengar, betyder det att jag kommer bli rik och få knulla satan ?
  11. helt offfftopic men fy fan va fläskesteg e gott! tur man har en sambo som jobbar i DK
  12. ***** Hand History for Game 51289473361226 ***** (On Game) $20.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 22, 02:47:54 ET 2011 Table Reno (Real Money) Seat 3 is the button Seat 4: jennysa ( $19.15 USD ) Seat 9: skerlosthes ( $22.65 USD ) Seat 1: basucu777 ( $29.28 USD ) Seat 2: -1950- ( $20.00 USD ) Seat 3: crazyscaniac ( $30.80 USD ) jennysa posts small blind [$0.10 USD]. skerlosthes posts big blind [$0.20 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to crazyscaniac [ As Kh ] basucu777 folds -1950- raises [$0.60 USD] crazyscaniac raises [$1.70 USD] jennysa folds skerlosthes folds -1950- calls [$1.10 USD] ** Dealing Flop ** [ 5s, 6c, Kc ] -1950- checks crazyscaniac bets [$2.80 USD] -1950- calls [$2.80 USD] ** Dealing Turn ** [ 8d ] -1950- checks crazyscaniac bets [$7.00 USD] -1950- calls [$7.00 USD] ** Dealing River ** [ 6h ] -1950- bets [$8.50 USD] crazyscaniac ?? Måste veta vad / om jag gör för i denna handen innan river, hur hade ni spelat river?
  13. my god jag älskar mitt internet!
  14. Pax för bruden vid grindstuga obviously Men du gumman glöm inte att ladda vibratorn tills jag ringer inatt!
  15. du dammsugaren står i skafferiet, glöm inte att hunden är rädd för den!
  16. lirade litta inatt och antingen hallicunerade jag eller så kan folket på nl10 varit bland de slaskigaste jag sett, 100bbs allin på mellanpar osv, givetvis gick jag +/- på CG på typ 1h lir sen testade jag turrar där det gick åt skogen... bankrulle: 449$ Blir nog att dra hem till schumme idag, spelar obv mycket bättre där än när jag sitter hemma själv
  17. ja väljer vi att syna turn så kan vi väl inte vika den för 3$ på blank river, eller ?
  18. äää har ju boxershortsen kvar i den som jag köpte på citygross, å snart ser jag inga fler anledningar till att försöka hålla mig vaken
  19. faan schumme kom precis på att jag glömde min citygross påse hos dig precis... angående mitt försök att hålla mig vaken vill jag nu påpeka att det är skitensamt att sitta uppe själv å uggla
  20. jag tror dem har typ varsin turre kvar, hade dom iallafall när jag gick för 1h sen
  21. *trumvirvel* min första session är avklarad och jag slutar dagen med +29$ dock tappade jag onödiga 6 dolls sista 2 händerna men sånt drabbar väl alla, det ska även påpekas att jag inte sovit något inatt så jag går mot personrekord tider då gamla rekordet är att jag varit uppe 46h i sträck, puss på er!
  22. nu ploppa det upp i skallen , helalösenordetärpåsammanlagt6 bokst äver
  23. +1 skicka gärna i pm please , det står helt still i huvudet
  24. Jag är en man som står vid mina ord , och jag sa till clownen idag att om jag vinner på tipset så ska jag joina grindstugan och ge pokern en chans till då jag faktiskt hämtat upp ett gott sug! Well här har ni resultatet: Ska bara duscha och inhandla energidricka sen ses vi grabs!
  25. gl tjomme! eller, oj schumme mena jag!
×
×
  • Skapa nytt...