-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
kom jalle itm då?
-
Ja när kommer cashen?
-
här sitter man, pokersugen as hell och med 200$T på ps... USCH
-
clownen har lite under avg atm =)
-
även om ni jinxat turren genom att skriva om den, så vill jag veta nicks så jag kan ultra raila!
-
Turrar är ju bustgata speciale cgn är bara tidsfördriv sidan om rakerace pengarna plooppar ju in i morgon tidigast å dem ska jag ochså casha ut
-
hade du orkat läsa tidigare i tråden hade du sett denna länken : http://www.europoker.com/sv/promos/stackback ....
-
hoppar turren idag, å tar mina pengar å ser glad ut.. endå flyttat hemifrån igår så alla pengar måste användas varsamt , såg nu att det är 27000 deltagare i turren , sinnes!
-
den som blir #2057 får en handtralla av mig, oj det blev visst jag! BRB!
-
Välj och vraka Hellre en tårta i vasken, än en vårta på tasken. Hellre lite kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen. Hellre en bollkalle i kanalen, än en kall balle i analen. Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen. Hellre råg i ryggen, än säd i byxan. Hellre bladlöss i snåret, än flatlöss i håret. Hellre en strömmingsfientlig främling, än en främlingsfientlig strömming. Hellre diska i badvatten, än bada i diskvatten. Hellre en kälke på vintern, än en spark i pungen. Hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan. Hellre ha ryggsäcken på magen, än magsäcken på ryggen. Hellre pissa i en stupränna, än att stupa i en pissränna. Hellre en back bärs, än barsebäck. Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd. Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken. Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen. Hellre en back i hallen, än ett hack i ballen. Hellre fimp i krattan, än kramp i fittan. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre en fläck lever på snutten än en leverfläck i prutten. Hellre en murbruk i brunnen än en brun kuk i munnen. Hellre en ryggsäck på magen än en magsäck på ryggen. Hellre en skruv lös, än tio för hårt åtskruvade! Hellre en kälke på vinden än en spark på pungen. Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken! Hellre en hatt i löven än en kratta i röven! Hellre en ratt i en taunus, än en tratt i anus. Hellre att skita i julen än att hjula i skiten! Hellre en bock bland löven, än en stock i röven. Hellre besläktad med en frukt, än befruktad av en släkting. Hellre böna i Kina, än köna med bina. Hellre spolarvätska i min taunus än polarns vätska i mitt anus. Hellre lutande skidor än skitande luder. Hellre en bula i skallen än en bula på ballen. Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem. Hellre en trång danska på ballen än en långfranska i hallen. Hellre att smeta på skitet än att skita på smeten. Hellre en fisk på mattan än en mask i fittan. Hellre tre kåta kor än filips våta mor. Hellre kattpiss i salongen än en kass pitt i kalsongen. Hellre bära en fura på ängen än att ha grannfrun i sängen. Hellre att äga en yxa än att skita i sin byxa. Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd. Hellre en back bärs än barsebäck. Hellre råg i ryggen än säd i brallan. Hellre dålig andedräkt än ingen alls. Hellre en ryggsäck på magen, än en magsäck på ryggen. Hellre ett liv i underjorden än jord i underlivet. Hellre majskex på hyllan än bajs-sex på fyllan. Hellre ligga inne och slicka springa än vara ute och springa slinga. Hellre trycka Ctrl, Alt, Delete än att trampa i en kattskit. Hellre skriva en historia än att älska med Victoria. Hellre vara miljonär än att vara pensioner. Hellre springa i fel fil än fila i fel springa. Hellre en blyg fa'an som hänger läpp än en blygdläpp som hänger som fa'an. Hellre ett modellbygge i kanalen, än att ha en myggbordell i analen. Hellre sjöskum i pipan än p-skum i skitan. Hellre en hängmatta i parken, än två hängpattar på marken. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre ett piller om dagen än en kula på magen. Hellre en kråka i näsan än en skata i sängen.
-
säger så som jag alltid säger: Hellre en murbruk i brunnen än en brun kuk i munnen.
-
e matchen sevärd? förutom då att united lirar
-
alltid gott när man hittar 70dolls på neteller PokerStars Turnering #371955745, No limit Holdem Supersatellit Inköp: $72.55/$1.45 USD 6 spelare Total Prispott: $435.30 USD Målturnering #409020010 Inköp: $215.00 USD 2 biljetter till målturneringen Turneringen påbörjades 2011-03-06 14:34:20 CET [2011-03-06 8:34:20 ET] Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 1:a plats. Du har kvalat in för spel i turnering #409020010 och är automatiskt anmäld till denna. Se lobbyn för turnering #409020010 för mer information. Så fram med odds nu på mig sonipojken
-
hahaha ja så måste det vara! desto större man har desto mer lycka i livet frambringas
-
läser du ens föregående inlägg? har inte ens någon rulle kvar, jag cashade ut den
-
varför ska man bli sugen på en 215$ när man försöker pausa ? jag vill sälja stakes till sunday million idag, får jag ihop folk som villiga lägga en peng för motsvarande % så kommer jag ochså lira, å då vill jag att där ska vara odds på mig själv på longest bet!
-
Det är ju där det är så sjukt, för just i den linjen kan det skilja sig så mycket, och troligtvis där jag läcker , om inte då hjärtet kommier eller ässet, å han hade degat, hade jag nog synat 3 gånger av 4 ungefär, och har ingen egentlig förklaring till varför, för jag vet ju ärligt inte var jag står och blunda för ögonen å syna är ju asjobbigt
-
jag förstår vad du menar , om det inte landar ett hjärter eller ett äss på river, ska han släppa det endå?
-
försök förklara vad jag missförstår då =)
-
har jag väl inte påstått men det jag egentligen undrar är om han viker river om inte just hjärter äss eller bara ett hjärter eller ett äss landar.. om han inte viker det då, då är man ju obv inte rädd för ett set och vad är då felet med att dega turn ?
-
tradigt med impulssyn med AQ och så hittar han AK ...^^ blev en tråkig 9plats för mig, GG
-
Nä precis, alla överkort + färgdrag och eventuella stegdrag har ju så himla lätt för att vika sig, sen dessutom när han pottar turn och inte hjärter A landar på river, ska han vika den endå? För om han inte hade vikt den för hjärter A på river, så är han ju bara rädd för potentiella färgdrag eventuellt Ax .. Missförstå mig inte men jag försöker verkligen ta åt mig så mycket som möjligt för att lära mig.. den dagen jag kan hantera cashgame går världen under imo
-
nä jag försöker bara förstå varför put in the deg på sina drag men inte försöka avsluta potterna när det ligger dragiga bräder
