redigt jävla nöjd är jag , först hämtat igen ett liveback på 900kr då en kille la en bättre hand på mig på flopp:
har K:d:Q:d: och jag slår 20 utg på 5/5NL
cutoff, knappen och small blind synar, och BB slår 80, fisk som jag är synar jag, och dom 3 bakom mig gör likadant
Flopp: 8:d:5:d:3:h:
sb och bb checkar å jag checkar då knappen är glad för att slå en checkad gata i position , mycket riktigt slår han 65(?) i en pott på 400 och sb och bb synar , det som jag reagerar mest på är att BB som 3beta ( eller va fan de blir) upp till 80 bara synar 65, liksom hallå ?
så jag slår upp den till 365 och alla fram till BB viker, och han steker, i säkert 5minuter och ältar om set, till slut viker han och säger QQ , chockad men glad muckar jag min hand ,
Så min fråga är, går jag på rätt linje här ? för mig har jag antingen 2 överkort eller FD å träffa , eller både och (Om han inte har A:d:J:d:) vilket jag har svårt att tro då denna snubben är tightast på bordet
Hur hade ni spelat den ?
F.Ö så fick jag lönepremie från mitt gamla jobb på 5k, WIIIIIIIIE :D
rena klonken!