Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Hear ye hear ye! Jag utlyser här med en dagbokstävling där varje dagboksmedlem ska utforma en egen Team Bustgatan logo där sedan vinnaren får äran att få sitt bidrag tryckt samt bli den officiella och coolfräna Team Bustgatan logon. Denna idé skapades då Schumme samt clownen skall iväg på Berga Open i mars då vi kom fram till att det hade varit fränt med att ha ett plagg på sig där man representerar sitt team, stolthet i all ära ska uppvisas och är vi stolta över att vara medlemmar i Pf´s softaste Team, vart fall slaskigaste! Logon får bestå av vad fan som helst, allt från nakenbilder på Soni till en simpel bild på några kort. Tänk dock på att denna tröja ska bäras officiellt så bidragen bör vara hyffsat seriösa. Vi hade tänkt oss något i stil med en fet bild på logon på framsidan, sen ett valfritt pokercitat samt nick på ryggen. Så det innebär att det är logon som vi ska fokusera oss på sedan får vem som helst gärna droppa roliga pokercitat. Jag vill att bidragen ska inne senast 31/10 och det är tvång på att lämna ett , annars kommer jag utforma ett till er. Jag vill att ni pm:ar länk till bild till mig sen kommer jag lägga upp alla bilderna i början utav november, men vem som lämnat vilket bidrag kommer inte avslöjas då jag vet att alla hade röstat på min logo, såklart. So let the games begin!
  2. Vart bor denna herre/dam/hundjävel?
  3. pust-stämpel på united!
  4. Hej kära dagbok, eftersom man la sig i soffan kollade film så däckade man där, och vaknar upp, meganöjd och tänker "det känns inte som det är försent , eller för tidigt att vakna,riktigt fint då är klockan säkert typ 13.. Kollar klockan: 1730 WTF?" Efter min extrema skönhetssömn blev de gym och nu är det äta på listan för att sen dra hem till tjomme och se CL puss på er!
  5. F M L PokerStars Turnering #455348656, No limit Holdem Inköp: $4.00/$0.40 USD 582 spelare Total Prispott: $2328.00 USD Turneringen påbörjades 2011-10-18 0:45:00 CET [2011-10-17 18:45:00 ET] Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 11:e plats. Priset USD 46,56 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar.
  6. 6-2 6-2 aha 6-2 fnizzz:D
  7. äff kommer väl spela på olympia om dom går upp
  8. exakt
  9. blir ju mindrevärdeskomplex delux för minifjonken
  10. Ja toarulle samt björnborg fantast ^^
  11. ja eftersom klownen ville vidga sina VYER så bör han bli medtagen i resväskan för framtida experiment
  12. posta gärna hur det gick och hur många bord som kom igång vart där förra tisdagen och där vart 2 bord igång , ett 20 20 och ett 10 10
  13. det är sjukt skoj för fiskar som en själv =D N1!
  14. måste ju finns vids på mer avancerad dicesliding
  15. tänkte mig mer godkänna prostituerade i thailand eller något dylikt
  16. tyvärr gick jag inte ens djupt.. själv då, någon klonk? för övrigt så ska jag snart flytta hem till päronen igen, surt men sant, tänkte söka utomlandstjänster så IN i helvete under hela vintern, orkar inte kalla sverige , tips mottages gärna!
  17. Söndagsturregrind med klåwnen, sweeet!
  18. Keep on grindin!
  19. rIP!
  20. backgroundpic biaaatch!
  21. in hbgay i think the tivoli is da best place =)
  22. olasonni vad gör du?
  23. lalala ikväll blir de chilla, eller ska man bli helnitad?
×
×
  • Skapa nytt...