Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Vad ska han ha? ***** Hand 1753468599 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) Hand startade: den 29 april 2012 17:45:18 Anna Turbo 17 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: seriousman (137.09) Plats 2: SLAKTAREN. (93.58) Plats 3: internutz (102.08) Plats 4: Löwdell (75.58) Plats 5: Dozer (124.50) SLAKTAREN. är Givare internutz lägg Lilla M 0.50 Löwdell lägg Stora M 1.00 ** Giv ** seriousman [N/A, N/A] SLAKTAREN. [N/A, N/A] internutz [N/A, N/A] Löwdell [, ] Dozer [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Dozer Lägger sig seriousman Lägger sig SLAKTAREN. Höjer 2.25 internutz Lägger sig Löwdell Synar 2.25 *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Bet Runda 2 *** Löwdell Passar SLAKTAREN. Satsar 2.50 Löwdell Synar 2.50 *** Turn(Board): *** : [, , , ] *** Bet Runda 3 *** Löwdell Passar SLAKTAREN. Satsar 10.00 Löwdell Synar 10.00 *** River(Board): *** : [, , , , ] *** Bet Runda 4 *** Löwdell Passar SLAKTAREN. All-In 78.83 Löwdell All-In 60.83 *** Showdown *** : Rake: 3.79 Totalpott: 147.87 SLAKTAREN. [, ] Högsta kort kung Vinst: 0.00 Löwdell [, ] Högsta kort ess Vinst: 147.87 Hand avslutad: den 29 april 2012 17:46:01
  2. Fuling ante som satte sig i position på onykter DB kompis ;D
  3. Någon info om nubben2?
  4. Kan garantera att den e sann.....
  5. Var ute och gick 12km (låter mer än 1.2mil;D ) med clownen och 2 andra polare igår.. NICE!
  6. Vem fan skålar vatten ?
  7. Episkt antee, måste ju ses ;D
  8. Underhållande läsning, och får jag vara med och sparka in käften på hennes polare? Nej men det låter som en underbar tjej som helt enkelt har fel prioriteringar, tåls att tilläggas att det inte är en slump att hennes tjejkompisar håller med för då vet man vart hennes prioriteringar kommer ifrån, vänner har större intryck på en än vad man själv inser! Större problemet här är ju din polare, ta ett allvarligt snack med han tu man hand och se vad han har att säga, tycker han är den större boven i detta, låter inte som en sann vän imo, jag har och kommer ALDRIG skicka sms / fyllesms till min polares flickvän för att jag behöver tröst kl 03 på natten en lördag, herregud din kille måste ju råtänka med kuken konstant för övrigt så fick jag min första öring igår
  9. AMEN brotha
  10. hejhej
  11. hejhej har blivit beroende av ett spel som heter lol hejhej
  12. wazzaaaaaa
  13. 5-0 ? låter bekant , speciellt om man får det i häcken
  14. ola-soni va gör duu ?
  15. glassa inte ! mvh fejjan
  16. Hemskt mycket hej
  17. tyvärr inte , men den fisken ska fångas en vacker dag...
  18. heeeeeeeeeej baby, tänkte även skryta om att jag fångat min första öring någonsin idag, andra gången jag fiskar efter de, dock var den för liten och fick slänga i den igen! ska iväg i veckan igen å kasta lite
  19. tja tja dagboken, har två MTT minst på schemat idag; Aftonbladets 11$ och Micromillions MAINEVENT 22$ oj oj !!
  20. nice!
  21. snälla rara lilla söta wahlen , dina post får det att låta som du har propp i rektumet eller tagg i i tassen, chilla neeer, vi är här för att lära oss och försök lyssna på grabbarna så kanske du inte tappar dina 6k nästa gång en tomte sätter sig ner! Låter ju mer som att du blir tiltad när "tomten" drar ut och sen blir ditt spel sämre, försök istället tänka att t.e.x i en 70/30 situation vinner du ju faktiskt 7 gånger av 10, så var tacksam för att han hatar pengar och är i princip villig att donera bort dem!
  22. 268h
  23. ty, klonk för dig att vi hade procent i varandra, känner mig endå tiltad för att jag faila HU, suck!
  24. om du tycker pokern är död ska du se mitt sexliv
  25. 2a plats i en 2rebuy (stars only svenskar) för 310$ , oh yeah!
×
×
  • Skapa nytt...