Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Sch nu ska vi inte prata om dagliga sysslor !
  2. Jodå de gååår, satte in 200 och tog ut 1k och har 450 kvar, Booooyah ! Haha
  3. slaskplussar lite svs ba, OPS nu jinxa jag e du himma ? isåfall när jobbas de igen ?
  4. OLA SONI VA GÖR DUUU
  5. Hahaha hur jävla korkad får man vara!
  6. http://sillyseason.com/sites/default/files/styles/article_top/public/article_images/as4m_vcciaa61am.jpg
  7. Okej om man beter sig som ett svin och sedan ångrar det, men att stå för det är fan lågt klart man ska få jävlas med varandra gällarna rivaler inom fotboll men att gå in på denna dagboken direkt efter PL är avgjort och häckla är bara svinigt, man kan göra det snyggare imo
  8. FYP
  9. Man får väl endå tacka för spänningen QPR gav oss idag iaf, och säga hejdå till joey barton, större idiot i PL får man leta efter..
  10. Häcklares gonna häckla ! Jag kommer aldrig sjunka så lågt och glädjas åt andras lag bravader!
  11. Fml Fml Fml Fml Fml Fml Fml
  12. Tänkte tippa hif idag
  13. hahahahaha, du gjorde precis min dag!
  14. Tilten som uppstår när fattiglapp man är, försöker ta ut 57$ från neteller, för att sedan få veta att det är en avgift på 10$, FML
  15. Du uffe, ska vi jacka lite ? Haha, Måste berätta om serien som jag tittat på 2 säsonger av "Sherlock" som den heter är då en serie med Sherlock Holmes, varje avsnitt är 1h 30min och rekommenderar den grymt mycket!!! Inte ännu klart när säsong 3 släpps. http://www.imdb.com/title/tt1475582/
  16. Bara jag som undrar varför man döper sig till JackVegas? Gravt beroende?
  17. Märks att du inte känner mig , Enda böckerna jag har läst är dassboken och sune ! Grattis på födelsedagen schumme, Nu är du inte ung längre.. inte på pappret iaf!
  18. Va hunger games sevärd?
  19. schumme, skärp dig...
  20. Är inte en haj en solid spelare? eller ja, korthaj ? eller det är bara också en fisk ...
  21. PGA den dragiga brädan, eller ?
  22. Gula knappen hände mig precis, rigg
  23. Hittar inte turren vad kostar den? hitta den nu ! börjar 20:30 och kostar 6$
  24. Ovanligt tyst idag, e alla bakfulla ?
  25. Avklarade valborg i lund på stadsparken igår , ett ord - FETT!
×
×
  • Skapa nytt...