Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Någon koll på när vidsen släpps från o-zone klaffbron som ägde rum ~3 dec? =)
  2. Jo meta jag såg ditt inlägg om motherland... riktigt tråkigt =/ för övrigt funderar jag på att dra och handla ett flak pepsi max, WOOP WOOP
  3. ehm Pepsi Max är så gudooomligt gott ! slår zero och cola light så in i helvete vet inte om pepsi max är samma som den drickan TAB som fanns förr i tiden, bara jag som minns den sockerfria läsken? btw så är jag rankad 316 på bikebaron nu, har klarat alla easy, medium och hard banor, lets go fucking mental
  4. btw så adda jag dig som vän nu på game centret.. accepta!
  5. 3b - allin pre med TT å 40biggisar är väl inte så std, eller ?
  6. viktnedgång kan du pröva att minska på käket, samt minska på kolhydrater grovt och köra mycket cardio, jag kör 40 minuter crosstrainer om dagen och de räcker långt.. Känner du inte att det räcker så lägg in powerwalk också =)
  7. lugnt vi höll undan Härligt när man får sånt här på mejlen:
  8. hmmmmm alltid när united förlorar (vilket inte händer så ofta) så är jävligt många glada för att skriva det på fejjan, men nu krossar dom city (även om det bara är FA cup) så skriver inte en jävel om det... UNITED<3
  9. HAHAHA PALLAR INTE VictorH pics or it didnt happen SAS ..
  10. YEAAAAH BUDDY!
  11. Bara om 18e hålet är ditt daimkryss och jag får musta det innan jag gör en hål in one
  12. Hur har det gått på bike baron?
  13. e de team microvåg minderårigspartaj idag ?
  14. Hej meta, varför kallar dom dig tjockis?
  15. du är bara cool om du mustade järnet den festen =)
  16. Musta Förklaring: När man spottar någon i analen och sedan med hjälp av tungan eller fingret "jobbar" upp ett brunt skumm i öppningen och sedan suger upp det. Exempel: Johan tillbringade större delen av sin helg med att musta Alexander, smaken gjorde honom vild av upphetsning.
  17. Vm Guld Fuck Yeaaaaaaaah!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  18. ett tips till joker cat III är ju att man ska ha 2 fingrar och hålla inne båda pilarna precis efter man störtat upp för backen.. underlättade en hel del för mig när jag kom på de^^
  19. Blir sjukt impad av att du öht klarat joker cat III vet hur man gör men den banan går mig fan på nerverna.. har ju dock gjort 100% easy 100% medium 76% av hard 26% extreme så jag börjar närma mig lite =)
  20. vadå "klarat" en bana genom att ta en stjärna? ;D är rankad 1098 nu btw.. tagit 214 utav 234 möjliga stjärnor
×
×
  • Skapa nytt...