testa se matchen med ett gäng newcastle / liverpool / arsenal supportrar.. efter de geas räddning skrek jag, FUCKING EEEY VILKEN RÄDDNING, så hör man bara, äsch den hade inte ens gått in , oMGAD
Tycker vi har tur med domaren iaf, förtjänade inte båda straffarna imo