Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. skohorn är underskattade ryggkliare!
  2. Ey vi håller tummarna för Ghattas kortas som i nuläget har 170k i EPT med 107 spelare kvar och AVG på 80k Go go tomten!
  3. skoja bara med dig
  4. wahlen1 accepterade mig på facebook idag, sen tog jag bort min facebook :pPpPPPppPPPPp
  5. Klart hon kan fightas hon är ju från Klippan ? Thug gangsta !
  6. så om någon limpar kallar ni första raisen 3bet? 2bet imo
  7. har en tjej från klippan som är inbiten diaz fan som rageaaa på mig i FB chatten en hel timme efter den skandalen, sugen?
  8. testa se matchen med ett gäng newcastle / liverpool / arsenal supportrar.. efter de geas räddning skrek jag, FUCKING EEEY VILKEN RÄDDNING, så hör man bara, äsch den hade inte ens gått in , oMGAD Tycker vi har tur med domaren iaf, förtjänade inte båda straffarna imo
  9. sitter just nu i himmelen och äter grovbröd med baconpastej på ; FUCKING GOTT!
  10. Ute på 22 plats en pott på 30bb JJ mot AK flopp AKJ för att sen turna upp ett A fick jag se mig slagen
  11. Idag är det liveturre för hela slanten, 200+100 1r1a står på schemat, 50deltagaaare... GL till alla deltagare!
  12. I GOT A HANGOOOVEr, wooooohooooooooo fick du något skabbragg inatt olaconny?
  13. Hoppas ni löser de!
  14. Va de inte ett program där en kille gick allin , sen efter handen avslutad visade de sig att han hade chips under armen och fick behålla dem och spela vidare?? Och vad i helvete är de för frisyr programledaren sitter inne med??
  15. ITS LIKE AN ARROW TO THE KNEE f.ö så diggar jag fittbilden , lurade nästan mig ^^
  16. vill vi ha sneijder i laget?
  17. ring fab 5
  18. WOOOOOOW hade jag varit flygvärdinna så hade jag puttat ut henne från planet istället jävla rasistkossa hoppas att den mörkhyade lutade sig över till henne och viskade : "Going to the first class, like a baws!"
  19. De e chill vi vinner PL i år, igen
  20. själv så microplussar man på mtts men loosar bort det på minigolf
  21. check/syn bet/fold??
  22. Spelade live igår, gick plus.. true story!
  23. Fyp
  24. Hallå där kött å blåbär! precis gymmat och krängt i mig 4 knäckebröd , ljuvligt! skall senare iväg på möte hos arbetsförnedringen sedan blir de försöka få in lite pokervolym i eftermiddag samt innebandyträning kl 18, sedan hem äta sen iväg och spela Livepoker Tyvärr kommer min dygnsrytm bli lite drabbad idag känner jag !
  25. ok så det behövs en speciell person för att köra speciella personer?
×
×
  • Skapa nytt...