Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Som proffset jag är kvalade jag mig till svenska spels söndagssteken som börjar nu kl 20, Wish me luck!
  2. ehm en sån här kväll ska man väl spendera på gröningen ? Jävlar va tropisk värme det är atm, så jävla gött!
  3. Bara jag som älskar den tropiska värmen?
  4. hade hon varit dum och äcklig hade jag raggat på henne för övrigt vankas det hamnfest idag.. vetifan om jag ska dricka eller inte funderar på att dra till gymmet fastän jag redan tränat vad jag ska denna veckan, i brist på annat:P
  5. I hennes värld hade hon säkert otur så kör på det ... lite för oartigt att komma med påståenden om att hon suger ( Vilket hon nu gör ) Fast jag har inte tagit upp de om inte hon börjat prata om det
  6. Om din approach inte funkade så är tyvärr inte paketkännaren intresserad, eller så cockblockas hon utav sin feta syrra... Det du gör här är att få feta syrran upphookad med en polare till dig, då är det fritt fram att cbetta paketkännaren
  7. Kontakta paketkännaren och förklara läget, säg att du inte är intresserad av syrran för du är intresserad av henne, och att du inte vill såra hennes syster, simple as that
  8. Kan hon inte respektera ett nej kan hon suga din.. just de.. Hur svårt ska det säga att man helt enkelt inte är intresserad? trodde du hade större cojones än så meta För övrigt älskar jag uttrycket ; Dont play hard to get when you already are hard to want Sen har jag en fråga också, någon här inne som någon gång upplevt det som om dom är "on the hook" Såg avsnittet av how i met your mother när dom diskuterar det och jag har nog fan varit med om det några gånger utan att tänka på det, FML
  9. Försöker få igång HEM2 men min trial buggar... fml
  10. stora frågan är ju vad som kommer ske med hernandes och welbeck?? vetifan om jag glädjs eller gråter till detta : ) men det återstår att se ! kul med såna här övergångar iaf
  11. modern family om du inte sett, helt ok serie!
  12. Helluuu dagboken, det vankas lan hela helgen förutom imorgon då det ska spelas liveturnering, 200+80 1r1a 56deltagare, ska bli skoj och slaska turre, får se om jag orkar grinda lite online idag annars är det gym och lol som står på schemat ;D
  13. Fredde_87 skeppade 200BB mot mig på NL50 med öppet stegdrag plus en massa andra donkmoves som jag inte kommer ihåg atm, han har dragit ut huvudet ordentligt iaf
  14. fredde_87 på svs du är nu officiellt med på min lista!
  15. Ja du soni du behöver inte förlora coinflippsen längre!
  16. Precis avslutat ett fint gympass och nu känns det bra med träningen, tränar 3-5 dagar i veckan + konditions träning 2-4 gånger eventuellt lite promenader ibland.. pokermässigt spelar jag lite nl50 på svs bara i brist på annat när jag inte pluggar eller spelar lol
  17. oj låter som du springer dåligt, kämpa på!
  18. Mitt tips är att spela svs igen, Nl50 där är ju megavärde!
  19. Det där med helikopter tur kan du gärna dubbelkolla.. farsan hade problem med det eftersom han vägde för mycket enligt dem när han skulle flyga helikopter över grand canyon, Så dom fick fick åka iväg utanför stan en bit för att få flyga, detta var när han låg på ~150 pannor men det är värt att kolla upp iaf
  20. ah 4 bord? =)
  21. Otroligt starkt jobbat imo! Hur mycket ~volym tryckte du?
×
×
  • Skapa nytt...