Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Läste en sjuk tråd på FB, hur hade ni gjort i denna situation? "Lever för tillfället i en ekonomisk kris, klarar nätt o jämt av att betala räkningarna, men dock blir det inte så mycket över till mat o nöjen. Men häromdagen städade jag i förådet och gjorde riktiga fynd. En frimärkssamling, uppskattat värde ca 30 000 kr samt en myntsamling innehållande b.la guldmynt från 1600-talet, 5 mynt från 200-talet o ett mynt från 241 f.Kr. Vet inte vad den är värd, men de mynt jag kollat upp är inte direkt billiga. Visste iof. om att jag hade de nånstans men trodde farsan hade låst in det i bankfacket. Nu undrar jag, hade ni sålt detta? Farsan skulle bli urförbannad, men det är ändå mina saker. Vill naturligtvis behålla det, men jag kan knappt unna mig nån form av nöje nu när jag är sjukskriven. "
  2. Hittat nytt tidsfördriv / förfest material http://www.karaokeparty.com/
  3. Nej fna men kommer börja spela snart igen.. eller så kan vi hitta något annat spel att tävla på , då jag aldrig kommer slå dig på bike baron
  4. Herregud vad jag älskar dina uttryck
  5. Har faktiskt inte spelat ett piss på flera månader, men kommer börja med det snart så småningom, har en hel jävla del att ta igen
  6. Varit fet eller bara tappat i muskelmassa?
  7. Välkommen och hoppas att dagboksriggen hittar dig också
  8. du ra... meta! hur går bikebaron ?
  9. yeah kom på det när jag skrev mitt inlägg, men orkade inte editera:mrgreen:
  10. Och hur gör vi på river då? blundar och synar ? Slår ju bara bluff på rivershove
  11. Nu glömmer du att man inte ska sätta motståndaren på en hand, utan en range .. Och jag har sett folk syna allin med hålpipa, det ska gudarna veta!
  12. Kommer aldrig i hela mitt lata liv strunta i plugget samt jobbet som det kommer att ge för att satsa på pokern, utan det kommer börja som en hobby men jag min tankegång är att jag är trött på mitt spel , speciellt online.. Och jag ser inget fel att fylla i sina luckor =)
  13. Tankegång, Någon som vet coach för microstakes och ungefär vad denne kostar? Blev du inte coachad soni ?
  14. vill vi inte ha in de på turn ifall vi tänker syna en allin på river? Just thinking, svårt att få in det bra med färdig bräda
  15. hejdå
  16. man får vara så dum som man vill vara
  17. Spelar herrarna aldrig live?
  18. god morgon, med träningsvärk i både röven och benen efterlyser jag bra tips på var man kan läsa om bra träninsövningar till fria vikter.. youtube? flashback ?
  19. Och det tog jävlar inte 2minuter innan jag bustade det på PlO100 på svs, top2 + öppetstegdrag mot tptk och håldrag och han sätter jävlar i det hålet uscH!
  20. Ja kan man inte hålla kuken uppe får man hålla annat uppe.. eller något f.ö inleder jag nu operation 45kr på svs, se hur lång tid det tar innan man gular målet är NL10000
  21. schumme är så duktig på att skriva här så får väl inte vara sämre , dock spelas det knappt någon poker. Utan spelar bara Lol (league of legends) och tränar.. Sedan augusti förra året har jag nu tappat ~25kg Har nu även börjat lyfta vikter för att öka förbränningen, käkar rätt, har fastnat som fan för keso + makrill toppat med citronpeppar, mums!
  22. Man måste ge kärlek för att få kärlek !
  23. Det är ju turnering också , en 200 + 50 freezeout men efter det blir det alltid CG
  24. Hörde att rosenström spelar fredag kväll
  25. Katslösa nästa onsdag istället?
×
×
  • Skapa nytt...