All in Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Höj höj, Morfar är sugen att hoppa ner i brunnen så här på fredagskvällen. Sådär, då var man nere. Fråga på! Citera
Playboy Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hur gammal är du? Hur länge har du spelat poker? Vad spelar du? Citera
Gäst Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 hur högt spelar du? vad är det högsta du spelat? Är du bättre än dawwe? Hur många dagar i veckan är du full? Citera
-PK- Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Haha, great! Hur kommer det sig att du alltid säger att du ska hänga på till olika ställen typ utomlands, men sedan alltid får "förhinder" i sista stund? Vem är sjukast? Du, Watz eller Gretko? Blev du avundsjuk när Gretko berättade om den vita bollen? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Hur gammal är du?Hur länge har du spelat poker? Vad spelar du? 21. online har jag spelat sen november 2004. NLT endast. 3/6 -- 10/20. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 hur högt spelar du? vad är det högsta du spelat? Är du bättre än dawwe? Hur många dagar i veckan är du full? 3/6 - 10/20. $50/100. japp. cirka två dagar i veckan. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Haha, great! Hur kommer det sig att du alltid säger att du ska hänga på till olika ställen typ utomlands, men sedan alltid får "förhinder" i sista stund? Vem är sjukast? Du, Watz eller Gretko? Blev du avundsjuk när Gretko berättade om den vita bollen? haha, jadu. de vettefan. har bara blivit så. nu senast så var de pga en tjej. hmm jag är nog sjukast tror jag.. inte säker. fråga de andra. japp det blev jag men snart är de min tur! Citera
emilio_15 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 vad tycker du om havrebollar Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 vad tycker du om havrebollar det är gött. inte så jättegott nykter, men de funkar.. Citera
Watoz Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 cirka två dagar i veckan. Hur ofta är du "nykter" i snitt på en vecka? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Hur ofta är du "nykter" i snitt på en vecka? hmm svår fråga. Det varierar. Men senaste 3 månaderna skulle jag nog säga 3-4 dagar ungefär. Citera
slashyboy Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 största vinst/förlust på en dag? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 största vinst/förlust på en dag? förlust: -$24.3k vinst (på enbart cashgame): vet inte exakt.. men skulle tippa på $13-14k ungefär. sen har jag vunnit nån 100k gar å då plussat mer. men antar att det var CG du menade främst.. Citera
emilio_15 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Sitter o myser med en kall smirnoff ice här, kärringdricka/riktig kvalitets dricka ?? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Sitter o myser med en kall smirnoff ice här, kärringdricka/riktig kvalitets dricka ?? fint! jadu. det är alkohol.. spela roll om det är öl, sprit, cider, alkoläsk. Du vill väl åt ruset? Själv föredrar jag bärs. Men man tar väl det man får ner på bäst sätt. Citera
Partyjack Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hur fan kan man hoppa ner i brunnen en Fredagkväll? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Bästa knarket? vem har sagt att jag knarkar? men jag har hört att tjack ska va roligt. det är dock inte så bra. så jag svarar cannabis på den frågan.. vilket som är "bäst". Eftersom det är så ofarligt. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Kola eller E? vet inte. tyvärr. men kan svara på den frågan om några veckor. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Hur fan kan man hoppa ner i brunnen en Fredagkväll? inte så svårt. bara att bomba sedan hoppa. Citera
Djens Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 vem har sagt att jag knarkar? men jag har hört att tjack ska va roligt. det är dock inte så bra. så jag svarar cannabis på den frågan.. vilket som är "bäst". Eftersom det är så ofarligt. Du ställde ju själv den frågan i en tråd på fyllan! Orkar dock inte leta uppd en igen =) Ryktesmässigt tror jag att Kola är roligare än E. dock har jag alldeles för lätt att börja missbruka saker för att ens fundera på att börja. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Du ställde ju själv den frågan i en tråd på fyllan! Orkar dock inte leta uppd en igen =) Ryktesmässigt tror jag att Kola är roligare än E. dock har jag alldeles för lätt att börja missbruka saker för att ens fundera på att börja. hehe ok. nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem. Citera
Bodinarn Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 hehe ok. nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem. Båda är roliga men på helt olika sätt. E rekommenderas inte att ta på krogen nej;-) Citera
Njursparven Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Vilka droger har du provat och hurmånga gånger? Citera
Recommended Posts