Gå till innehåll

The Well: All in


All in

Recommended Posts

Vem skulle du hellst av allt vilja träffa, levande eller död?

 

 

 

 

Kola är ganska harmlös dagen efter ...det är inte E, du kan vakna upp i ett känslomässigt vacum och vara så satans trasig så den enda du vill träffa är en kula i huvudet.

Men under ruset så är E godis :mrgreen:

 

Knark är kul men anus :roll:

 

oj. svår fråga.. vet fan inte alltså! brukar inte fundera så mkt på de. är nöjd med att träffa de människor jag gör. :)

 

mm har hört de.. men det är ju inte så jättevanligt med super AT på E. värre med tjacket då.. fyyyyfan säger jag bara om det. senast jag tog de så grät jag nåra timmar i streck helt utan anledning.. gick inte att sluta. förns mr.benzo kom. ;)

 

jo. men knarkar som sagt inte spec. mkt. å de är mest CB.. håller mig borta från tjack å sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha det blev mkt drogsnack i denna.. men de är rätt skoj. =)

tro inte att jag är nån pundare bara. så är det inte. men droger e skoj. så länge man inte går för långt.

 

just nu har jag lite tramadol i mig. det är en väldigt lätt opiat. inte ens narkotika klassad. man blir lite "speedad" och glad och väldigt social av den. Den funkar att grinda på också märkte jag.. sitter å kör lite 3/6 å 5/10 HU. sjuka fiskar.. synd bara att dom hit n runnar...

 

 

FAQ om Tramadol!

 

Vad är tramadol?

Tramadol är en opioid (syntetisk opiat).

 

Vilka läkemedel innehåller tramadol

I Sverige finns registrerat följande:

Dolol, Nobligan, Tiparol, Tradolan, Tramadol, Zamadol.

 

Vad används det mot?

Måttlig till svår värk.

 

Vilka doser används inom vården?

Max 400 mg per dygn.

 

Vilka doser är bra om man vill flumma på det?

En nybörjare kan känna av 100 mg, en tolerant person kan behöva upp till 1 000 mg.

 

Vid vilka doser börjar det bli farligt?

Vid 500 mg kan obehagliga biverkningar börja uppstå.

 

Vilka biverkningar kan man få?

AT'n kan ge en hel hög såsom muskelsvaghet, oro, oro i lederna, huvudvärk, total håglöshet, depressiontilsstånd, lätt för att bli aggresiv, ointresse för annars intressanta saker m.m... Detta är som tur är ganska snabbt övergående, men räkna med några dagars rent HELVETE om du knaprat höga doser en längre tid!

 

Kan man kombinera det med andra droger?

Jadå, gräs o benso ska inte vara någon fara.

 

Hur är det i kombination med alkohol, farligt eller?

Kan vara, men inte i rimliga proportioner.

 

Hur blir man påverkad av tramadol?

Eufori, välbefinnande, prestsationshöjande, starkt oros och depressions-dämpande, stimulerande (allt blir kul, till o med att rensa avlopp m.m).

 

Är tramadol narkotikaklassat?

Nej.

 

Var får jag tag på tramadol?

Genom att en läkare skriver ut det, eller så kan du beställa det över internet, var någonstans får du leta upp själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, bästa drogupplevelse?

 

haha. hmmm svårt. men nån av mina tjackvändor får jag svara då tror ja.

eller fullmoon party i thailand med svamp, speed, alkohol! är nog mitt livs roligaste kväll.. trots att ja sneade på svampen till en början.. men efetr de var de mumma.

 

 

kom gärna med lite poker relaterade frågor också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha det blev mkt drogsnack i denna.. men de är rätt skoj. =)

tro inte att jag är nån pundare bara. så är det inte. men droger e skoj. så länge man inte går för långt.

 

just nu har jag lite tramadol i mig. det är en väldigt lätt opiat. inte ens narkotika klassad. man blir lite "speedad" och glad och väldigt social av den. Den funkar att grinda på också märkte jag.. sitter å kör lite 3/6 å 5/10 HU. sjuka fiskar.. synd bara att dom hit n runnar...

 

Är det bara en lätt opiat? Vad tur, då kan du ta den varje dag! :-P

 

EDIT: Oj, en fråga också.... ööhhh, hur många krig utspelade sig mellan Rom och Kartago?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara en lätt opiat? Vad tur, då kan du ta den varje dag! :-P

 

EDIT: Oj, en fråga också.... ööhhh, hur många krig utspelade sig mellan Rom och Kartago?

 

japp en lätt. nja kan å kan. de kan man väl. men är inge vidare att ta opiater för ofta.

 

7090st tror jag. rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp en lätt. nja kan å kan. de kan man väl. men är inge vidare att ta opiater för ofta.

 

Ja, det verkar ju helt ofarligt, kör hårt! Roligt också att andra i tråden jämför avtändningen med heroin.

 

7090st tror jag. rätt?

 

Nej, och jag ser ingen kvalificerad källhänvisning heller. Försök hårdare! Tar du inte din brunn på allvar? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Favoritöl?

Favoritshot?

 

Hur mår du när du orkar grinda på Ongame? ;)

Blir det några liveturneringar under resten av året?

 

Ska jag åka över till en tjej nu som är villig men blåst?

 

/Morfarsfar

 

hmm vet inte, har ingen speciell favorit. dricker allt. :)

haha jadu. vill därifrån, men orkar inte. haha.

 

hmm, beror på hur kåt du är. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det verkar ju helt ofarligt, kör hårt! Roligt också att andra i tråden jämför avtändningen med heroin.

 

 

 

Nej, och jag ser ingen kvalificerad källhänvisning heller. Försök hårdare! Tar du inte din brunn på allvar? :-(

 

japp lungt. det är alla droger sålänge man sköter det bra.

 

nej jag ahr ingen naing. minns inte ens frågan just nu. men jag säger 3st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...