Gå till innehåll

The Well: All in


All in

Recommended Posts

  • Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, great!:-D

 

Hur kommer det sig att du alltid säger att du ska hänga på till olika ställen typ utomlands, men sedan alltid får "förhinder" i sista stund?:-)

 

Vem är sjukast? Du, Watz eller Gretko?

 

Blev du avundsjuk när Gretko berättade om den vita bollen?

 

haha, jadu. de vettefan. :) har bara blivit så. :) nu senast så var de pga en tjej.

 

hmm jag är nog sjukast tror jag.. inte säker. fråga de andra. :)

 

japp det blev jag :D men snart är de min tur! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem har sagt att jag knarkar? :)

 

men jag har hört att tjack ska va roligt. ;) det är dock inte så bra.

så jag svarar cannabis på den frågan.. vilket som är "bäst". Eftersom det är så ofarligt.

 

Du ställde ju själv den frågan i en tråd på fyllan! Orkar dock inte leta uppd en igen =)

 

Ryktesmässigt tror jag att Kola är roligare än E. dock har jag alldeles för lätt att börja missbruka saker för att ens fundera på att börja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ställde ju själv den frågan i en tråd på fyllan! Orkar dock inte leta uppd en igen =)

 

Ryktesmässigt tror jag att Kola är roligare än E. dock har jag alldeles för lätt att börja missbruka saker för att ens fundera på att börja.

 

hehe ok. :)

 

nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ok. :)

 

nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem.

 

Båda är roliga men på helt olika sätt. E rekommenderas inte att ta på krogen nej;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...