Gå till innehåll

The Well: All in


All in

Recommended Posts

  • Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lärde du känna watoz och gretko?

 

Har du läst något på högskolan/universitet?

 

Om du inte spelade poker vad skulle du syssla med då?

 

gretko lärde jag känna genom pokern på den lokala klubben från början.

Watoz och jag har varit halvpolare sen vi var rätt små. genom hockey fotboll bla. Nu bor vi alla tre i samma trappuppgång och är nära vänner. :)

 

nej inte plugg.

 

skulle förmodligen vara kriminell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när vi är inne på knarkspåret..har du testat att knulla Ead,tjackad eller på Cola?

 

Har du någon gång snortat kola från fittan på en brasilansk fotomodell?

 

Testat svamp eller LSD? triprapport ?

 

har bara tagit tjack av de tre. och har inte knullat på det. men de bör nog funka. lite beroende på hur speedad man är.. tjackballen ärju inte att leka med. :D

 

haha nej tyvärr. :)

 

japp svamp tre ggr.. njaa ingen direkt triprapport. har varit rättså intensiva trippar och svårt att göra rapport av.. vi har försökt lite, men de går fan inte. :) sneat lite halvt två av tre ggr iaf. Första gången var i thailand på fullmoon party. då trodde jag allt allt var hallica utom watoz typ. :) så jag försökte hålla mig till han. aja. sjukt svårt at tbeskriva. kanske försöker senare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har bara tagit tjack av de tre. och har inte knullat på det. men de bör nog funka. lite beroende på hur speedad man är.. tjackballen ärju inte att leka med. :D

 

haha nej tyvärr. :)

 

japp svamp tre ggr.. njaa ingen direkt triprapport. har varit rättså intensiva trippar och svårt att göra rapport av.. vi har försökt lite, men de går fan inte. :) sneat lite halvt två av tre ggr iaf. Första gången var i thailand på fullmoon party. då trodde jag allt allt var hallica utom watoz typ. :) så jag försökte hålla mig till han. aja. sjukt svårt at tbeskriva. kanske försöker senare. :)

nu har jag inga fler frågor på lager, men jag kan tipsa om en väldigt skön triprapport jag läste för ett tag sedan:

 

http://www.flashback.info/showthread.php?t=410133&highlight=svamp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha det blev mkt drogsnack i denna.. men de är rätt skoj. =)

tro inte att jag är nån pundare bara. så är det inte. men droger e skoj. så länge man inte går för långt.

 

just nu har jag lite tramadol i mig. det är en väldigt lätt opiat. inte ens narkotika klassad. man blir lite "speedad" och glad och väldigt social av den. Den funkar att grinda på också märkte jag.. sitter å kör lite 3/6 å 5/10 HU. sjuka fiskar.. synd bara att dom hit n runnar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag inga fler frågor på lager, men jag kan tipsa om en väldigt skön triprapport jag läste för ett tag sedan:

 

http://www.flashback.info/showthread.php?t=410133&highlight=svamp

 

hahaha jaaa den där är sjukt skön!! är en av mina favorit rapporter på flashback! jag och gretko ska besöka den ön har vi bestämt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem skulle du hellst av allt vilja träffa, levande eller död?

 

 

hehe ok. :)

 

nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem.

 

Kola är ganska harmlös dagen efter ...det är inte E, du kan vakna upp i ett känslomässigt vacum och vara så satans trasig så den enda du vill träffa är en kula i huvudet.

Men under ruset så är E godis :mrgreen:

 

Knark är kul men anus :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...