Knapp_0 Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 erkänt problem, sök på missing button eller något liknande så får du upp lösning. Har skrivits om problemet tidigare och lösning också. Kan du speca lite . Kollat lite på 2+2, party o Fullcontact. Får upp problembeskrivningen men ingen lösning. Citera
heltok Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 någon som vet något om VIP-erbjudande för maj? Citera
hf89fc Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Tjena! har party poker och multipoker samma spelar ?? Citera
schenker Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 Tjena!har party poker och multipoker samma spelar ?? Multipoker finns inte längre (väl?). Alla med konto där flyttades över till Party. Citera
Njursparven Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Nån annan som har problem med uppkopplingen till partypoker? Eller är det bara för mig det spökar? Citera
Hasselby Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 samma för mig tur att man inte är ensam dock.. Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 här me. hade topptrissen i en rätt kraftig pott när uppkopplingen strulade första gången i 35kguar.. edit: telia Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Japp, mitt i en MTT. Har ni Bredbandsbolaget? Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Ok, kanske inget BBB-problem då som vanligt. Varit ute 15 min nu. Säkert missat en massa pocket AA.... Hoppas hela skiten är nere. Citera
Hasselby Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 nu är jag inne igen. Verkar vara många som är drabbade, för turneringen jag var med i är stoppad. Edit: utkickad igen... Citera
Luca Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 ComHem. Tog en evighet att logga in. Håller mig nog borta från spel just nu... Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 nån som vet hur det funkar me turneringar som blir avbrytna såhär får man tebax inköpet eller? verkar som det börjar fungera nu Citera
Hasselby Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 nu gick min turnering igång igen på Party. Får se om man får vara kvar.. Citera
cOP Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Nu krashade klienten med, USA kanske satte stoppet för internetpokern på fast-track? Citera
NötTorsken Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 MTTs blir väl pausade, men hur går det med mina SnGs? Får alla (även de som åkt ut) tillbaka inköpet? Eller får de kvarvarande spelarna dela på prispotten? Eller delas potten upp jämfört med spelarnas chipcount? Eller pausas de? Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 blir så jävla sne på fisken, höjer 10xBB pre utg, han synar precis efter mig med 86off, sätter trissen på turn efter att ha synat min allin med JJ första handen på MTT´n på typ 20minuter, hade precis gjort addon me skulle inte servern laggat hade jag inte spelat knektarna så hårt heller. fittPP Citera
FordPrefect Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 facking party poker....här startar man 6st SnGs o så 5 min senare börjar hela skiten krångla, klart man backar sina inköp när det inte går o spela. Hoppas partypoker gör nått åt denna stöld. grrrr Citera
JNL Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Spelade fem 22 - 33-dollars-SnG som knappt gick att spela. Mailade Party och frågade om refound. Lär ju inte bli nåt då jag inte var disconnectad hela tiden. Men å andra sidan så skadar det ju inte att fråga. disconnections@partypoker.com Citera
Sandbaerg Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem. Report from PartyPoker.com support staff: Real Money games status: Status at 05-06-2006 18:38:00 EST: Very Good Play Money games status: Status at 05-06-2006 18:38:00 EST: Good Man undrar ju vad deras felmeddelanden har för funktion. Jag får alltid "status very good", när det är något problem med PP. Och jag har aldrig haft problem med mitt internet överhuvudtaget, alla andra sidor fungerar felfritt, så att det skulle va fel hos mig är bullshit. Vad trött jag blir... Har Bredband2 för övrigt, rekommenderas starkt för pokerspel, dock ej hos Partypoker... Citera
NötTorsken Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Vet ngn hur länge de brukar ha MTTs pausade innan de cancel:as och man får tillbaka inköpet? Jag har ingen större lust att sitta o vänta på att mina 3 pausade MTTs ska dra igång, i varjefall inte hela natten, tänk om de är pausade i 27 dygn till? Citera
Saint_Bjorn Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Nu har det skitit sig, Stod i chatten att bordet inte längre gäller, startade om klienten och nu hittar jag inte ens table#. Var högt upp i en shootout. Mailat supporten men inget svar. Varit utanför spel ca 30 min. Citera
Recommended Posts