Gahlster Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 vad händer på party NL25? hur många som helst i waiting list och går knappt att få ett bord, trots hur många bord som helst. Har kollat runt lite och fler än jag som upplever detta. Aldrig varit så innan vad jag kan minnas? Något som inte står rätt till? Hade problem att sätta mig ner vid något bord här om dagen. Skulle tippa att det antagligen var ett gemensamt problem för alla så att i princip inga nya kunde ta plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nygge555 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 får man några pengar vid speciellt antal spelade raked hands? Som tex b2b kör med vip(€5 per 500vip) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Fler som har problem just nu på Party, kan logga på men inte joina några bord...surt när man satt på ett par SNG 100$ bord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Karlsson72 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Problem jag oxå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Jag kommer inte ens in i lobbyn. Säkert för att jag luktar sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Jag kommer inte ens in i lobbyn. Säkert för att jag luktar sprit Eller kavajtvång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 hmmmm, joina 2 turneringar och både stanna upp efter ca 5 händer. Något stämmer inte på PP...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nygge555 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 får man några pengar vid speciellt antal spelade raked hands? Som tex b2b kör med vip(€5 per 500vip) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Ni som fått frysta SnGs/ blivit utloggade å inte kunnat logga in igen. Maila, förklara problemet, och säg att ni känner till att andra haft liknande problem ungefär samtidigt som ni. Min uppfattning är att dom är rätt generösa när det är deras "fel" att nått har krånglat mitt i en SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 får man några pengar vid speciellt antal spelade raked hands? Som tex b2b kör med vip(€5 per 500vip) Nej, men däremot får man Party Points som du kan handla laptops, kläder, pokerböcker mm. Kan även använda dessa att köpa in dig till freerolls eller spela satteliter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Ni som fått frysta SnGs/ blivit utloggade å inte kunnat logga in igen. Maila, förklara problemet, och säg att ni känner till att andra haft liknande problem ungefär samtidigt som ni. Min uppfattning är att dom är rätt generösa när det är deras "fel" att nått har krånglat mitt i en SnG. Fick detta svaret, så det löser sig nog... "Refunds for the affected games and tournaments are currently being processed. We anticipate that they will be completed within the next 24 Hours." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nygge555 Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 får man några pengar vid speciellt antal spelade raked hands? Som tex b2b kör med vip(€5 per 500vip) Nej, men däremot får man Party Points som du kan handla laptops, kläder, pokerböcker mm. Kan även använda dessa att köpa in dig till freerolls eller spela satteliter. Okey, tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beef__Cake Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Har fått ett mkt drygt problem med nya party och det är att det laggar och segar sönder totalt när jag multitablar...upplevde inte detta förut. Drar väldigt mkt processorkraft. Någon mer som upplevt samma problem? Även PO drar mkt kraft nu och dem båda igång är hemskt för stackars datorn. Har inga spyware etc...allt är kollat och ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nuser Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 får man några pengar vid speciellt antal spelade raked hands? Som tex b2b kör med vip(€5 per 500vip) Nej, men däremot får man Party Points som du kan handla laptops, kläder, pokerböcker mm. Kan även använda dessa att köpa in dig till freerolls eller spela satteliter. Kan man köpa laptops oxå för pengarna??? nån som vet vart man hitter dessa erbjudanden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Om du trycker på partypoints i ditt account kommer du till shoppen. Men det är inte särskilt prisvärt enligt min uträkning(kan vara fel). Så får du ungefär(avrundat uppåt) 2 partypints för varje $ i rake baserat på deras points per Sng som du kan se om du loggar in. I shoppen sen kostar en ipod 60gb 100 000PP altså 50 000$ i rake för en sak som du får levererad till dörren för 400$. Nån som kan kontrollera att jag räknat rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Fick ett konstigt meddelande när jag loggade på för en stund sen: Menar dem att om jag spelar 200 rakade händer så får jag 2000$? Fattar ingeting. Sen när jag klickar på "Click here" så time:ar sidan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Varför får ja inte uåå nåra games när ja loggar in?alla rutor är helt vita och tomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Fick ett konstigt meddelande när jag loggade på för en stund sen: Menar dem att om jag spelar 200 rakade händer så får jag 2000$? Fattar ingeting. Sen när jag klickar på "Click here" så time:ar sidan ut. Har exakt samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Det lär vara fel, tänkt som tvärtom 200$ och 2000 händer... men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Jag fick det här meddelandet: You currently have the following offer(s) available: Click here and get 20% extra (Max $100) in your bonus account. You will have to play Raked Hands = 5 times the bonus amount by 23:59 hrs EDT to cashout this amount. Release restrictions apply. Men click here länken funkar inte. Gäller bonusen bara idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Nån som vet hur man får bort den irriterande Sidebet menyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Vad är sidebet för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 En funktion som party har där man kan satsa pengar på vilken färg det kommer vara på floppen, men den blir väldigt irreterande när man kör miniview. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Nån som vet hur man får bort den irriterande Sidebet menyn? kolla i partygaming/partypoker/images här flyttar ni bara bort filer med namn: SideBet*.bmp och jpg till nån annan mapp om ni vill ha tillbaka dem sen. det är 8 bilder, busenkelt! obs party mappen kan variera från vart ni valde att installera det... blackjack går oxå att få bort under options menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Har fått ett mkt drygt problem med nya party och det är att det laggar och segar sönder totalt när jag multitablar...upplevde inte detta förut. Drar väldigt mkt processorkraft. Någon mer som upplevt samma problem? Även PO drar mkt kraft nu och dem båda igång är hemskt för stackars datorn.Har inga spyware etc...allt är kollat och ok. Samma här. Jag trodde det var PT som blivit knäppt, men verkar alltså vara nya party-programmet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts