lagerhult Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 är det någon som vet om man blir av med alla sina party points nu i januari? edit: en sak till, fick inget scratchcard idag trots att ja spealde in minst 80PP igår....någon mer som råkat ut för samma sak Citera
Nebo Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 är det någon som vet om man blir av med alla sina party points nu i januari? edit: en sak till, fick inget scratchcard idag trots att ja spealde in minst 80PP igår....någon mer som råkat ut för samma sak Det kommer kl 11.00 Eastern Time,dvs när klockan är 17.00 om jag inte missminner mig i Sverige. Citera
finnish_fox Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 jag trodde det var att lotten försakades klockan 17 om man inte skrapat den. har förstås inte heller fått nån idag.. än. Citera
Robinp Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Hittar inget på sidan, vilken är den lägsta nivån på NL/FL för att det ska räknas som rakad hand för att få bonusen? Citera
Tag_H Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Orkade inte läsa hela tråden Jag är ny på Party. Hur/var ser man hur många händer man spelat ? Hittar ingenting på den sajten Var nånstans var det man upgraderade sitt konto och skickade in KK ? Hittar inte det heller längre. Jag lyckades göra det, men en kompis hittar inte länken ? Finns det nån rörigare sajt ? Citera
eurythmech Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Helt sjukt att det bara finns en points-nivå för NL... Hur som helst, hur lång tid har man på sig att skrapa ihop 15.000 poäng för att uppgradera från blå nivå? Citera
Myre Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Jag kan inte registrera mig till svenska 50,000 freerollen ikväll kl 21 på party, vad är kraven? nån annan som har samma problem? Citera
drohr Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Gick fint för mig att registrera mig. Själva spelet gick dock åt skogen, tappade en hel del chips i början och när det var 1200 kvar ungefär kände jag att jag behövde göra något. A-K suited all-in pre-flop. Blir callad av enbart BB, som sitter med 9-5 unsuited. Han får stege. Varför han synade mig är fortfarande ett mysterium. Citera
mawam Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Gick fint för mig att registrera mig. Själva spelet gick dock åt skogen, tappade en hel del chips i början och när det var 1200 kvar ungefär kände jag att jag behövde göra något.A-K suited all-in pre-flop. Blir callad av enbart BB, som sitter med 9-5 unsuited. Han får stege. Varför han synade mig är fortfarande ett mysterium. potodds säger de flesta, bara... har du cashgame real money konto ska de inte vara ngt bekymmer o spela turneringen... Citera
Robinp Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Min far var sugen på att testa PP men nån som vet hur det går med "Refer a friend" inom familjen och samma ip? Antar att man inte får spela på samma ip men märker dom nåt så att dom blockar ip'n eller stänger av mitt konto eller liknande? Citera
haagone Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Vilka skins är det som ingår i partynätverket numera, partypoker intertopspoker? några andra? Citera
SubZero Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Vilka skins är det som ingår i partynätverket numera, partypoker intertopspoker? några andra? Partypoker.com är helt separat sida, de är helt för sig själva. I gamla WPC nätet ingår Intertops, Empire, Multipoker och PokerNow. Citera
DrillerKiller Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Kan man få utbetalningar från PARTYPOKER direkt till samma kort/bankkotno som man satte in ifrån? MVH DrillerKiller Citera
thebeater Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Går det att modifiera borden på PartyPoker? Tex göra så man tydligare ser vilka som är kvar i spelet. Ta bort alla människor går väl inte Citera
schenker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Vann $10 på skraplotten i morse, har gått några timmar och fortfarande inte pengar på kontot? Måste man göra något mer aktivt? /schenker Citera
lagerhult Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Kan man få utbetalningar från PARTYPOKER direkt till samma kort/bankkotno som man satte in ifrån? MVH DrillerKiller ja, vart annars? Citera
thebeater Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Vann $10 på skraplotten i morse, har gått några timmar och fortfarande inte pengar på kontot?Måste man göra något mer aktivt? /schenker Var finns den skraplotten? Citera
schenker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Vann $10 på skraplotten i morse, har gått några timmar och fortfarande inte pengar på kontot?Måste man göra något mer aktivt? /schenker Var finns den skraplotten? Gå in under "My Account" och klicka på länken "$1.5 million scratchcard promotion". Frågan kvarstår, ska inte beloppet krediteras mitt konto? Citera
Elvis Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Går det att modifiera borden på PartyPoker? Tex göra så man tydligare ser vilka som är kvar i spelet. Ta bort alla människor går väl inte Att ta bort avatarerna går alldeles utmärkt. De inställningar du kan göra gör du direkt i klienten under Options -> Video & Audio Options. (För att ta bort avatarerna, välj "Characters On/Off"). Citera
Bubbla Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Loggade in på party såg att jag fått en lott. Stände popupen... dumt. Var finns lotten? Har gått in på My Account men hittar inget där... Citera
Bubbla Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Loggade in på party såg att jag fått en lott. Stände popupen... dumt. Var finns lotten?Har gått in på My Account men hittar inget där... Hittade dit via nån länk(Den via cashiern dög inte)... när jag väl kom dit så var jag inte kvalificerad för nån lott! Citera
thebeater Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Loggade in på party såg att jag fått en lott. Stände popupen... dumt. Var finns lotten?Har gått in på My Account men hittar inget där... Hittade dit via nån länk(Den via cashiern dög inte)... när jag väl kom dit så var jag inte kvalificerad för nån lott! samma skit här Citera
thebeater Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 hur kollar man rake'ade hands i Party klienten? Hittar inget under options... Citera
Roggan Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Tja.. tänkte börja lite på party igen efter att inte ha spelar där på typ ett halvår.. Men då kunde det ju vara trevligt med en depositbonus, nån som vet hur jag kan fixa det? Eller är det bara att vänta på nåt promotionsmail? Vill spela nu! Citera
Recommended Posts