freddelino Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 någon som har koll på hur det är med konton som blivit borttagna? Finns de fortfarande med i deras register på något sätt? Jag skapade ett konto för drygt 1½ år sen, det har nu blivit borttaget pga inaktivitet(?). Nu vill jag skapa ett nytt konto och ta del av en signupkod, är detta möjligt? Orkar inte med att de ska kontakta mig miljontals gånger, igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 någon som har koll på hur det är med konton som blivit borttagna?Finns de fortfarande med i deras register på något sätt? Jag skapade ett konto för drygt 1½ år sen, det har nu blivit borttaget pga inaktivitet(?). Nu vill jag skapa ett nytt konto och ta del av en signupkod, är detta möjligt? Orkar inte med att de ska kontakta mig miljontals gånger, igen Oavsett om de tagit bort ditt konto från sitt register eller inte så kan de knappast hindra dig från att öppna ett nytt om det är inaktiverat. Så kör på du... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 någon som har koll på hur det är med konton som blivit borttagna?Finns de fortfarande med i deras register på något sätt? Jag skapade ett konto för drygt 1½ år sen, det har nu blivit borttaget pga inaktivitet(?). Nu vill jag skapa ett nytt konto och ta del av en signupkod, är detta möjligt? Orkar inte med att de ska kontakta mig miljontals gånger, igen Oavsett om de tagit bort ditt konto från sitt register eller inte så kan de knappast hindra dig från att öppna ett nytt om det är inaktiverat. Så kör på du... Ok, då kör jag för fulla muggar.. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Någon mer än jag som tycker det är tightare på PP senaste månaden? (Spelar NL25) Folk kunde syna ner till rivern med medel/lägsta-par färgdrag för ca 1 månad sedan. Men nu fan, så fort man höjer foldar alla, synar någon kan man ge sig fan på triss eller 2-par. Eller är det bara jag som har otur mad tableselection, tidpunkt???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Någon mer än jag som tycker det är tightare på PP senaste månaden? (Spelar NL25) Folk kunde syna ner till rivern med medel/lägsta-par färgdrag för ca 1 månad sedan. Men nu fan, så fort man höjer foldar alla, synar någon kan man ge sig fan på triss eller 2-par. Eller är det bara jag som har otur mad tableselection, tidpunkt???? Nä jag håller med. Jag provade Party för att alla sa att det var värsta tomteverkstan. Sedan kommer jag dit och då sitter där en massa tajt-passiva jäklar och borden såg kanske 20% av flopparna (använder PO)... För många bonushoror kanske...? Är det bättre på högre nivåer? Bytte till BetOnBet/PokerRoom istället, det var jäkligt tomtigt iallafall. Igen: Är det någon som vet om Party tillåter att man använder Texas Fold'em? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Igen: Är det någon som vet om Party tillåter att man använder Texas Fold'em? Tillåts ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Kom nåt nytt ljud idag, så fort det blir min tur eller någon raisar så är det ett irriterande ringande!! Går det att få bort utan att stänga av ljudet helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Kom nåt nytt ljud idag, så fort det blir min tur eller någon raisar så är det ett irriterande ringande!! Går det att få bort utan att stänga av ljudet helt? Du hittar inställningar under Options/Video & Audio Options Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 17 December , 2005 Rapport Share Postad 17 December , 2005 tänkte signa upp på party, men hittar inget om någon sign up bonus på deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 17 December , 2005 Rapport Share Postad 17 December , 2005 tänkte signa upp på party, men hittar inget om någon sign up bonus på deras hemsida? Här hittar du en http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=235624 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 17 December , 2005 Rapport Share Postad 17 December , 2005 Mitt account är fortfarande fruset sedan den svenska frirullen. $50 borta då eller? Fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Igen: Är det någon som vet om Party tillåter att man använder Texas Fold'em? Tillåts ej Får man fråga vad Texas Fold'em är? Någon typ av programmvara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Igen: Är det någon som vet om Party tillåter att man använder Texas Fold'em? Tillåts ej Får man fråga vad Texas Fold'em är? Någon typ av programmvara? ett program som ska auto folda de händer man själv bestämt, någon form av "hjälpmedel" för dem som kör 10+ bord samtidigt...hittar det dock ej längre via google så det kanske dött eller försvunnit eftersom det "tillåts ej" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Min polare har en version av Partypoker där man kan "dra" i fönstrena, precis som i windows Explorer. Han fick länken av en annan polare, så han kommer inte ihåg den. Någon som vet om denna går att få tag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Min polare har en version av Partypoker där man kan "dra" i fönstrena, precis som i windows Explorer. Han fick länken av en annan polare, så han kommer inte ihåg den. Någon som vet om denna går att få tag på? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19246 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 orkar inte läsa igenom hela tråden... någon som vet om det är lugnt att casha ut via bankwire till ett bankkonto med annat namn än det som är skrivet på pokerkontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 orkar inte läsa igenom hela tråden... någon som vet om det är lugnt att casha ut via bankwire till ett bankkonto med annat namn än det som är skrivet på pokerkontot? ja du sätter ju en bra nivå till o börja med... testa? risken/chansen är att du får ditt/din kompis konto spärrat men eyy jag orkar inte läsa igenom reglerna/kraven för vad som gäller... jo lite sarkastisk, men vad tror du själv? partypoker har minst sagt koll när det gäller in- och utbetalningar. alla de gånger mina vänner startat upp konto hos dem så har en trevlig indier ringt upp inom max 1 timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 jag signa upp hos multipoker förut...o dom har gått ut ur party nu ju...jag spelade aldrig lr nåt på det kontot...o nu när jag ska regga på party med samma e-post som hos mutli förut...så står det att jag redan är medlem...vad ska jag göra? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drohr Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Någon som har koll på om det är mer svenska marknadsföringsgrejer på gång? Den där svenska turneringen som gick för någon vecka sedan var ju riktigt nice. Hoppas bara det inte var något ensamt fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arealloser1 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Nån som vet hur man får partypoäng? //arealloser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Nån som vet hur man får partypoäng? //arealloser http://www.bonuswhores.com/party-poker.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carlsberg Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Mitt account är fortfarande fruset sedan den svenska frirullen. $50 borta då eller? Fattar ingenting. Nej det behöver inte alls vara så, bara du skickar in de uppgifter de efterfrågar, vilket kan vara frusterande nog ett par timmar innan turneringen. Så för min del - kunde jag inte spela skiten p.g.a. fruset konto, men det låstes upp senare dock. Hoppas det går bra för dig... De har ju för det mesta en bra kundservice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 hur ofta har party reload bonusar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Nån som skrapat fram nån vinst på scratchcarden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
david85 Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 orkar inte läsa 42 sidor.... hittar inte var man minskar storleken på bordfönstren... tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts